رمز موفقیت دانش آموز نخبه نجف آباد
رمز موفقیت دانش آموز نخبه نجف آباد
هفته نامه دیباگران نجف آباد: دارنده طلای المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: رمز موفقيت من توكل به خدا بوده است؛ مسیر آسانی نیست اما خیلی جذاب و دوست داشتنی است.

رمز موفقیت دانش آموز نخبه نجف آباد

هفته نامه دیباگران نجف آباد: دارنده طلای المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: رمز موفقیت من توکل به خدا بوده است؛ مسیر آسانی نیست اما خیلی جذاب و دوست داشتنی است.

مریم لموچی دانش آموز پایه دوازدهم رشته علوم تجربی دبیرستان دخترانه فرزانگان امین ادامه داد: در کنکور به دنبال پزشکی یا رشته های علوم پایه و دندانپزشکی هستم. به نظرم در این مسیر باید به خدا توکل زیادی داشت و حمایت خانواده و پرسنل مدرسه و همه اطرافیانم و در نهایت تلاشهای خودم باعث شد که به این مدال دست پیدا کنم.

لموچی اظهار داشت: در جشنواره ها و مسابقات مختلف کشوری و استانی رتبه های زیادی به صورت انفرادی و تیمی همراه با تیم دبیرستان فرزانگان امین کسب کردم که برخی از آنها کسب رتبه برتر کشوری در مسابقات نوآوری های صنعتی بسیج دانش آموزی درباره آب از سوی وزارت صنعت، رتبه اول استان اصفهان در طرح ملی نجات آب (داناب)، رتبه سوم در رویداد استارت آپ جشنواره بین المللی فناوری های نوین خدمات شهری ICS ۲۰۱۸ ، رتبه ممتاز در دومین جشنواره نوجوان خوارزمی در سال ۹۵ در دو رشته دست سازه و علوم آزمایشگاهی، حضور در مدرسه علوم اعصاب شناختی ایران در سال ۲۰۱۷، کسب رتبه یک استانی در المپیاد زیست شناسی مدارس سمپاد، کسب رتبه یک استانی در مسابقات زاینده رود استان اصفهان در زمینه نجوم، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و فعالیت در زمینه های ورزشی است.

فرزانه لموچی

فرزانه لموچی

رمز موفقیت دانش آموز نخبه نجف آباد