رونمایی از هشت اثر جدید کنگره شهدای نجف آباد
رونمایی از هشت اثر جدید کنگره شهدای نجف آباد

در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد از نوزده جلد کتاب جدید حوزه دفاع مقدس استان رونمایی شد که در این میان سهم کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد هشت اثر بود. ه گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از سوی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (ع) […]

در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد از نوزده جلد کتاب جدید حوزه دفاع مقدس استان رونمایی شد که در این میان سهم کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد هشت اثر بود.

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از سوی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان و در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه  بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت اصفهان، از ۱۹ کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.

۸ اثر رونمایی شده در این مراسم، متعلق به ستاد کنگره سرداران و ۲ هزار و ۵۰۰ شهید شهرستان نجف‌‌آباد بوده، یک اثر متعلق به خمینی شهر‌ و ۱۰ اثر دیگر به کل استان اصفهان تعلق دارد و ۲ اثر از این آثار نیز ویژه کودکان بوده و برخی از آثار نیز به دانشجویان و کارهای تحقیقاتی آنها اختصاص دارد.

کتاب‌های گل‌های سرخ،‌ گلوله های آتشین، مسافر من برگشت، جبهه ذوالفقاریه، گفتارهای آسمانی، پشت شیشه تنهایی، شب مهتابی، هدیه بابا، معمای دولتو، نگار آسمانی، الزامات و ارکان اقتصاد مقاومتی، حماسه دولاب، اوج مظلومیت، روایت راویان، خاکیان افلاکی، هویت پروانه‌ها، فراق در فراق، عید پاییز،‌ تپه سبز در آتش و گاهی فقط سکوت از جمله کتاب های رونمایی شده در مراسم امروز بود.

کتاب اوج مظلومیت و جبهه ذوالفقاریه در ارتباط با جنایت گروهک‌های مختلف در استان کردستان برضد مردم، بسیجیان و پاسداران و کتاب گفتار آسمانی درخصوص سخنرانی منتشر نشده شهید خرازی نگارش شده و به چاپ رسیده است.