رییس شورای شهر نجف آباد: خبرنگاری از مشاغل سخت است
رییس شورای شهر نجف آباد: خبرنگاری از مشاغل سخت است

مجید پزشکی رییس شورای شهر نجف آباد در نشست اعضای این شورا با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید و شهدای غواص افزود: انگیزه اصلی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تنها عشق و علاقه آنها به این حرفه است. وی با اشاره به طرحهای عمرانی شهرداری نجف آباد افزود: برای اجرای این طرح […]

مجید پزشکی رییس شورای شهر نجف آباد در نشست اعضای این شورا با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید و شهدای غواص افزود: انگیزه اصلی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تنها عشق و علاقه آنها به این حرفه است.
وی با اشاره به طرحهای عمرانی شهرداری نجف آباد افزود: برای اجرای این طرح ها، ۶۰ مناقصه در جریان است.
رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد با اشاره به کاهش ۷۰ تا ۸۰ درصدی صدور پروانه و مشکلات مالی شهرداری این شهر، افزود: به رغم مشکلات زیاد، فعالیتهای عمرانی شهرداری نجف آباد به نحو مطلوب در جریان است.
وی با بیان اینکه نجف آباد دومین شهرستان مهم استان اصفهان است، بودجه در نظر گرفته شده برای این شهرستان را کافی ندانست و خواستار افزایش اعتبارات این شهرستان از سوی مسئولان شد.
پزشکی در ادامه از تصمیم دانشگاه آزاد نجف آباد برای عقب بردن دیوار های غربی خود بطول ۷۰ متر خبر داد و افزود: با عقب نشینی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد مشکلات حمل و نقل در این شهر کاهش می یابد.
این نشست بمناسبت بزرگداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان و روز خبرنگار برگزار شد.

منبع:ایرنا