زمینه‌های لازم برای ورزش معلولان نجف آبادی فراهم شده است
زمینه‌های لازم برای ورزش معلولان نجف آبادی فراهم شده است

خبرگزاری ایمنا: رییس اداره بهزیستی نجف آباد گفت: با توجه به امکانات موجود و در حد توان ادارات مختلف مرتبط با ورزش معلولان شرایط لازم برای گسترش امر ورزش در نجف آباد فراهم شده به طوریکه در سال‌های اخیر ورزشکاران این شهرستان موفق به کسب افتخارات استانی و کشوری زیادی در میادین مختلف شده اند. […]

خبرگزاری ایمنا: رییس اداره بهزیستی نجف آباد گفت: با توجه به امکانات موجود و در حد توان ادارات مختلف مرتبط با ورزش معلولان شرایط لازم برای گسترش امر ورزش در نجف آباد فراهم شده به طوریکه در سال‌های اخیر ورزشکاران این شهرستان موفق به کسب افتخارات استانی و کشوری زیادی در میادین مختلف شده اند.

سیدرسول اسماعیلیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در نجف آباد، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هیئت ورزش جانبازان و معلولان شهرستان در سالهای اخیر فعالیت خوبی داشته اما در مقاطعی ادامه ورزش معلولان متوقف شده که این مشکل در ماه های اخیر با پیگیری های صورت گرفته حل و امکان استفاده معلولان و جانبازان از فضاهای ورزشی موجود با همکاری اداره ورزش و جوانان فراهم شده است.
وی که مسوولیت هیئت ورزش نابینایان شهرستان را نیز بر عهده دارد در ادامه با اشاره به اقدمات صورت گرفته در این حوزه بیان داشت: در حال حاضر فضای ورزشی و مربی به صورت کاملا رایگان در اختیار نابینایان و کم بینایان قرار گرفته و امکان فعالیت این افراد در رشته های گل بال، دو و میدانی و شطرنج در هر دو گروه آقایان و خانم ها فراهم شده است.
رییس اداره بهزیستی نجف آباد فعالیت ورزشی ناشنوایان شهرستان را نیز مطلوب خواند و افزود: در سالهای گذشته ورزشکاران معلول و جانباز نجف آباد همواره در کنار عضویت در تیم های ملی مختلف موفق به کسب عناوین برتر رقابت های گوناگون استانی و کشوری شده اند