زمینه سازی همکاری های بیشتر ذوب آهن و نجف آباد
زمینه سازی همکاری های بیشتر ذوب آهن و نجف آباد

 منتظری شهردار، آسیابانی رئیس و تنی چند از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن بازدید از ذوب آهن و پروژه تولید ریل ملی شرکت با مهندس صادقی مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو  کردند. در این دیدار  صادقی ضمن تشریح اوضاع کنونی ذوب آهن و آمادگی این شرکت جهت انجام پروژه های شهری […]

 منتظری شهردار، آسیابانی رئیس و تنی چند از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن بازدید از ذوب آهن و پروژه تولید ریل ملی شرکت با مهندس صادقی مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو  کردند.

در این دیدار  صادقی ضمن تشریح اوضاع کنونی ذوب آهن و آمادگی این شرکت جهت انجام پروژه های شهری و سازه ای در نجف آباد گفت : همکاری های اقتصادی مشترک ، موثر است و از این طریق سرمایه های به کار رفته در زمانی مناسب برگشت داده می شود لذا آماده همکاری مشترک در پروژه های مورد نیاز شهر نجف آباد هستیم .

در این بازدید منتظری نیز ضمن ابراز خشنودی از حضور در ذوب آهن تصریح کرد : شهر نجف آباد پروژه های سازه ای و زیربنایی مختلفی از جمله میدان میوه ، قطار حومه ، سیتی سنتر ، چندین پل و زیرگذر و غیره را در دست اقدام دارد که ذوب آهن اصفهان با توجه به توانمندی ها و امکانات خود می تواند در انجام این پروژه ها مشارکت کند .

در پایان این دیدار اعلام شد که به زودی نمایندگان دو طرف با تشکیل یک گروه اقتصادی ، پروژه های مشترک را مطالعه ، بررسی و نتیجه را اعلام خواهند نمود.

منبع خبر:najafabad.ir