زنگ مهر و نماز ۵۵هزار دانش آموز نجف آبادی
 زنگ مهر و نماز ۵۵هزار دانش آموز نجف آبادی
در اولین ساعات آغاز سال تحصیلی جدید، مسئولان نجف آباد زنگ مهر را برای پنجاه و پنج هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان نمونه شهدای مکه به صدا در آوردند.

 زنگ مهر و نماز ۵۵هزار دانش آموز نجف آبادی

ایمنا: شیرزاد مسئول دفتر رئیس آموزش و پرورش شهرستان گفت: در بین چهل و یک منطقه آموزشی استان اصفهان، نجف آباد تنها نقطه ای است که طی سال های اخیر به صورت منظم زنگ نماز را هم با حضور ائمه جماعات به صدا در می آورد. امسال این مراسم در هنرستان طالقانی برگزار شد.

شیرزاد با تقدیر از همکاران خود و دانش آموزان اضافه کرد: در بسیاری از مدارس همچون این مجموعه، ساکنان محل و کسبه همواره از نظم و انضباط دانش آموزان در کنار رعایت مسائل انضباطی و اخلاقی تقدیر کرده اند.

حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد دیگر سخنران این مراسم بود که از حضور مسئولان به عنوان نشانه ای از اعلام قدردانی نسبت به مجموعه آموزش و پرورش نام برد و اظهار داشت: تمام قدر و عظمت یک دیار به انسان های فرهیخته آن است و این عظمت تنها با علم و عمل تحقق پیدا می کند. جهالت و جنایت دو سد مهم در مسیر پیشرفت انسانیت هستند که یکی را با اندیشه و دیگری را باید با جهاد از سر راه برداشت.

حسناتی کادر آموزش و پرورش نجف آباد را مجموعه ای پرکار در امر آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: جمعیت مهاجر زیاد و امکانات محدود شهرستان شرایطی را به وجود آورده که مسئولان تمام تعطیلات تابستان را به رفع کمبودها و آماده کردن فضاهای فیزیکی مدارس جهت شروع سال تحصیلی اختصاص دهند.

مجتبی راعی فرماندار شهرستان نیز که در پایان مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی را به صورت نمادین به صدا در آورد، در سخنانی اظهار داشت: شما دانش آموزان که مدیران و کارآفرینان آینده کشور هستید، بزرگترین سرمایه این مرز  و بوم در مسیر پیشرفت و تعالی محسوب می شوید.

راعی همچنین با اشاره به تعیین شعار «تقویت کیفیت آموزش و پرورش» برای سال جاری ادامه داد:  محیط آموزشی ما بایستی به دور از خشونت، اوهام، افراط و تفریط باشد و در آن ضمن تمرین کارگروهی، خلاقیت دانش آموزان نیز تقویت گردد.

دانش آموزان

دانش آموزان

 زنگ مهر و نماز ۵۵هزار دانش آموز نجف آبادی