ساخت ششمین مدرسه خیرساز «ملک» در نجف آباد
ساخت ششمین مدرسه خیرساز «ملک» در نجف آباد
کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش نجف آباد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: عباسعلی ملک زاده خیر مدرسه ساز نجف آبادی، قرارداد ششمین مدرسه خود را با دوازده کلاس و زیربنای 1800متر مربع با نوسازی مدارس استان اصفهان امضا کرد.

ساخت ششمین مدرسه خیرساز «ملک» در نجف آباد

کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش نجف آباد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: عباسعلی ملک زاده خیر مدرسه ساز نجف آبادی، قرارداد ششمین مدرسه خود را با دوازده کلاس و زیربنای ۱۸۰۰متر مربع با نوسازی مدارس استان اصفهان امضا کرد.

سید رضا موسوی زاده ادامه داد: این مدرسه که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰متر مربع ساخته خواهد شد، دارای سالن اجتماعات و فضاهای اداری بوده و نزدیک مدرسه ملک۳ در بلوار ولیعصر کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

موسوی زاده اظهار داشت: هنرستان دخترانه ملک۱ در خیابان ۱۷شهریور شرقی نرسیده به تقاطع شیخ بهایی، هنرستان استثنایی ملک ۲ در ویلاشهر و هنرستان پسرانه ملک۳ در بلوار ولیعصر پایین تر از پنگ خانه مدارسی هستند که پیش از این توسط ملک زاده ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

چهارمین مدرسه ملک نیز که در حال حاضر مرحله نازک کاری خود را پشت سر می گذارد، در بلوار فجر نجف آباد در حال تکمیل و تجهیز است و دبستان خیرساز ملک۵ نیز روبه روی شهربازی نجف آباد کلنگ زنی شده است.

ساخت مدرسه ملک۶ نیز که همانند پنج مدرسه قبلی در زمین اهدایی خیرین صورت خواهد گرفت، حدود هفت میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

عباسعلی ملک زاده بعد از بازنشستگی از آموزش و پرورش، وارد حوزه تجارت شده و  علاوه بر ساخت مدرسه، یک پایگاه بهداشتی و درمانی در انتهای خیابان ۱۵خرداد شمالی و مرکز  جامع غربالگری و درمان سرطان در تقاطع گلبهار غربی و نصیر نیز احداث کرده و برای تجهیز واحد ام ار آی بیمارستان شهید محمد منتظری نیز صدها میلیون تومان کمک نقدی داشته است.

عبدالله مددی معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش نجف آباد نیز در این خصوص گفت: از نکات جالب ملک زاده که دهه نهم عمر خود را پشت سر می گذارد، می توان به تاکید ویژه او به ساخت هنرستان و مدارس ویژه دانش آموزان استثنایی اشاره کرد. این خیر مدرسه ساز اعتقاد دارد دانش آموزان در کنار تحصیل باید مهارتی را آموزش ببینند تا بتوانند در آینده به خوبی جذب بازار کار و تولید شوند.

مددی ادامه داد: این خیر سرشناس اعتقاد دارد که باید شرایطی فراهم آورد که دانش آموزان استثنایی با طی آموزش های کاربردی، مشکلات کمتری برای ورود به بازار کار در آینده داشته باشند.

عباسعلی ملک زاده

عباسعلی ملک زاده

ساخت ششمین مدرسه خیرساز «ملک» در نجف آباد