ساخت مستند از قرض الحسنه ای در نجف آباد/ پرداخت وام به ۲۵۰ هزار نفر
ساخت مستند از قرض الحسنه ای در نجف آباد/ پرداخت وام به ۲۵۰ هزار نفر

خبرگزاری مهر:حجت الاسلام محسن نقی زاده کارگردان عرصه مستند از ساخت مستندی درباره صندوق قرض الحسنه ای در شهر نجف آباد  گفت. در خبر، اشاره ای به نام این صندوق نشده ولی به احتمال زیاد این مستند راجع به قرض الحسنه امام حسین نجف آباد ساخته خواهد شد. کارگردان مستند «بومرنگ» ادامه داد: این صندوق […]

خبرگزاری مهر:حجت الاسلام محسن نقی زاده کارگردان عرصه مستند از ساخت مستندی درباره صندوق قرض الحسنه ای در شهر نجف آباد  گفت.

در خبر، اشاره ای به نام این صندوق نشده ولی به احتمال زیاد این مستند راجع به قرض الحسنه امام حسین نجف آباد ساخته خواهد شد.

کارگردان مستند «بومرنگ» ادامه داد: این صندوق قرض الحسنه، در قبال اعطای وام، هیچ سود و دیرکردی از مردم نمی‌گیرد و شرایط دریافت وام از صندوق، به مراتب بهتر از دیگر صندوق‌های قرض الحسنه است.

وی اظهار کرد: نکته جالب توجه درباره این صندوق قرض الحسنه این است که از جمعیت ۳۰۰ هزار نفر شهر نجف آباد، تاکنون حدد ۲۵۰ هزار نفر از صندوق، وام گرفته‌اند.

نقی زاده در پایان بیان کرد: تولید این مستند از اواخر سال گذشته شروع شده بود و در حال حاضر، در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و تا آخر خرداد ماه آماده نمایش می شود.

این مستندساز سال گذشته با اثر «بومرنگ» توانست فانوس هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» را کسب کند. «بومرنگ» به ریشه‌یابی شکل‌گیری داعش و گروه‌های تکفیری در منطقه می‌پردازد.