سارقان خشن کارگاههای صنعتی نجف آباد دستگیر شدند
سارقان خشن کارگاههای صنعتی نجف آباد دستگیر شدند

در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند اموال مسروقه منازل، مغازه و کارگاه های صنعتی به ارزش دو میلیارد تومان کشف شد. به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، چهار عضو یک باند سارقان خشن به ۲۰۰ فقره دزدی از کارگاه، منازل و مغازه‌های شهرستان‌های استان اصفهان اعتراف کردند.  رئیس پلیس […]

در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند اموال مسروقه منازل، مغازه و کارگاه های صنعتی به ارزش دو میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، چهار عضو یک باند سارقان خشن به ۲۰۰ فقره دزدی از کارگاه، منازل و مغازه‌های شهرستان‌های استان اصفهان اعتراف کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: چندی پیش صاحب یک کارگاه صنعتی با حضور در پلیس آگاهی از سرقت وسایل و قطعات صنعتی محل کارش که ارزش چند صد میلیون تومانی داشت، خبر داد.

 سرهنگ ستار خسروی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده بود، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی اعلام کردند، وسایل صنعتی کارگاه هایشان سرقت شده است.

وی گفت: با افزایش این شکایت ها معلوم شد، دزدهای شب رو با چاقو و چوبدستی وارد این محل ها شده و پس از زخمی کردن نگهبان ها دست و پای آنها را بسته و اموال را سرقت کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان یادآور شد: با احضار نگهبان های مصدوم و تحقیق از آنها با چهره نگاری رایانه ای از متهمان ماموران با بررسی آلبوم مجرمان حرفه ای در پلیس آگاهی متوجه شدند تصاویر رایانه ای چهار متهم فراری به مجرمان سابقه داری که چندی پیش از زندان آزاد شده اند، مطابقت دارد.

خسروی تصریح کرد: در ادامه پاتوق متهمان فراری زیر نظر گرفته شد و چند روز پیش در یک عملیات آنها در یکی از محله های اصفهان دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند اموال مسروقه منازل، مغازه و کارگاه های صنعتی به ارزش دو میلیارد تومان کشف شد.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها در بازجویی اعتراف کردند در زندان با یکدیگر آشنا شده و پس از آزادی از منازل، مغازه و کارگاه های صنعتی در شهر های اصفهان، شاهین شهر، مبارکه، شهرضا و نجف آباد سرقت می کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. شهروندانی که ازسوی اعضای این باند اموالشان سرقت شده است، می توانند به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.