سارق کیف بانوان در ویلاشهر دستگیر شد
سارق کیف بانوان در ویلاشهر دستگیر شد

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارق کیف قاپ در ویلاشهر نجف‌آباد با تلاش کاراگاهان آگاهی نجف‌آباد اصفهان شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ جهانگیر کریمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و ویژه کاراگاهان آگاهی نجف‌آباد اصفهان سارقی که در روزهای اخیرمبادرت به کیف […]

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارق کیف قاپ در ویلاشهر نجف‌آباد با تلاش کاراگاهان آگاهی نجف‌آباد اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و ویژه کاراگاهان آگاهی نجف‌آباد اصفهان سارقی که در روزهای اخیرمبادرت به کیف قاپی بانوان می‌کرد، دستگیر شد.

وی افزود: این سارق در یک عملیات پیچیده شناسایی و دستگیر شد و این متهم در اقدامات مجرمانه هنگام کیف قاپی و بریدن بند کیف‌ها سبب ایجاد صدمه به چند تن از بانوان مالباخته شده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تحقیقات پلیس برای کشف سایر اقدامات مجرمانه احتمالی متهم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به گفته سرگرد ابراهیمی رئیس پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد «ح. ح» متولد ۱۳۶۲ از متهمین دستگیر شده حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده که اعتیاد به مواد مخدر دارد