ساعت هایی که در نجف آباد کار نمی کنند
ساعت هایی که در نجف آباد کار نمی کنند

 شاید تعداد ساعتهایی با قابلیت نمایش و استفاده برای عموم مردم که در گوشه و کنار شهر خود نمایی می کنند به تعداد انگشتان دو دست نیز نرسد ولی در همین  شرایط نیز برخی از آنها که می توانند کاربردی حداقلی به نام زیبایی داشته باشند به دلایل مختلف از کار افتاده اند. رصد این […]

ساعت فرمانداری شاید تعداد ساعتهایی با قابلیت نمایش و استفاده برای عموم مردم که در گوشه و کنار شهر خود نمایی می کنند به تعداد انگشتان دو دست نیز نرسد ولی در همین  شرایط نیز برخی از آنها که می توانند کاربردی حداقلی به نام زیبایی داشته باشند به دلایل مختلف از کار افتاده اند.

رصد این ساعت ها را از ساعت دیجیتال فرمانداری شهر به عنوان مهمترین اداره آن شروع می کنیم که این روزها از کار کردن پشیمان شده و خاموشی را برای خود انتخاب کرده است.

دومین مورد نیز که شاید بیشتر شهروندان در فعالیت های روزانه خود شاهد خوابیدن آن باشند را می توان بر فراز هواکش سرویس بهداشتی زنانه مستقر در باغملی مشاهده کرد که ماهها است بر روی ساعت دوازده باقی مانده است.

البته این مشکل را بارها به مسئولان مربوطه در شهرداری گوشزد کرده بودیم ولی تاکنون اقدام خاصی از سوی آنها مشاهده نشده است.

سومین مورد که به نظر می رسد مسئولیت آن را یکی از کانون های تبیلغاتی سطح شهر بر عهده دارد را می توان در چهار راه شهرداری مشاهده کرد که چندان تنظیم نیست و تنها با گردش محور خود پیام هایی از جنس تبلیغات را برای شما ارسال می کند.

البته در این میان ساعت های مربوط به سرویس بهداشتی حسینه اعظم و سرویس بهداشتی مردانه باغملی و یک نمونه گردان تبلیغاتی در چهار راه فردوسی نیز هستند که مثل ساعت دارند کار می کنند و جلوه بهتری به شهرمان می دهند.

امید می رود مسئولان در کنار انجام فعالیت های مختلف خود،توجه به مسائلی که حتی ممکن است  چندان مهم نیز به نظر نرسد را در دستور کار خود قرار دهند.