سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در نجف آباد
سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در نجف آباد
سردار شهید قاسم سلیمانی دی ماه سال 1385 در اولین سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی، در خصوص ابعاد مختلف شخصیت شهید کاظمی و دیگر شهدای نجف آباد سخنرانی می کند. به نظر می رسد محل برگزاری این سخنرانی، حوزه علمیه جدید نجف آباد در خیابان منتظری شمالی باشد.

سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در نجف آباد

سردار شهید قاسم سلیمانی دی ماه سال ۱۳۸۵ در اولین سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی، در خصوص ابعاد مختلف شخصیت شهید کاظمی و دیگر شهدای نجف آباد سخنرانی می کند. به نظر می رسد محل برگزاری این سخنرانی، حوزه علمیه جدید نجف آباد در خیابان منتظری شمالی باشد.

سردار سلیمانی در این سخنرانی به تشریح گوشه هایی از شجاعت و تدبیر شهید کاظمی در دوران دفاع مقدس از جمله عملیات های خیبر و بدر می پردازد. شهید سلیمانی همچنین از پیام ویژه حضرت امام برای ناراحتی شهید کاظمی در عملیات بدر گفته و روایتی از مجاهدت شهید کاظمی در جریان زلزله بم و انتقال بیش از ۱۰ هزار مجروح در کمتر از یک روز روایت می کند.

سردار شهید قاسم سلیمانی در بخش دیگری از صحبتهایش می گوید: چند روز پیش که تعدادی از تصاویر شهید کاظمی را پیش حضرت آقا برده بودم تا ایشان چیزی به یادگار روی تصاویر بنویسند، پرسیدم که به نظر شما این تصاویر چقدر می ارزند؟ ایشان گفتند که این تصاویر، گران قیمت ترین عکس های دنیا هستند.

به نظر می رسد تصاویر مورد اشاره شهید سلیمانی،  تصاویر زیر باشند.

شهید احمد کاظمی

شهید احمد کاظمی

شهید احمد کاظمی

شهید احمد کاظمی

گرانقیمت ترین عکس های دنیا از نظر حاج قاسم سلیمانی

نقش احمد کاظمی در نجات هزاران زلزله زده بم از زبان قاسم سلیمانی

مقایسه جنگ ۳۳روزه با دفاع مقدس ایران از زبان حاج قاسم

سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در نجف آباد