سرمایه‌گذاری ۴۷میلیاردی بخش خصوصی در گلدشت
سرمایه‌گذاری ۴۷میلیاردی بخش خصوصی در گلدشت
شهردار گلدشت گفت: به دنبال پیگیری‌های متعدد و طولانی صورت گرفته و در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار برای مجموعه شهرداری گلدشت، تاکنون دو قرارداد سرمایه‌گذاری مشارکتی بخش خصوصی در این شهر با اعتبار نزدیک به 47میلیارد تومان نهایی شده است.

سرمایه‌گذاری ۴۷میلیاردی بخش خصوصی در گلدشت

شهردار گلدشت گفت: به دنبال پیگیری‌های متعدد و طولانی صورت گرفته و در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار برای مجموعه شهرداری گلدشت، تاکنون دو قرارداد سرمایه‌گذاری مشارکتی بخش خصوصی در این شهر با اعتبار نزدیک به ۴۷میلیارد تومان نهایی شده است.

مهدی غلامی با اعلام این مطلب گفت: در مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی که عملیات اجرایی آن نیز طی قراردادی دو ساله شروع شده، سرمایه‌گذار حداقل سی میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد کرد و برای بیش از هشتاد نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

غلامی با اشاره به بودجه چهارده میلیارد تومانی سال جاری شهرداری گلدشت اضافه کرد: دیگر طرح نهایی شده در این زمینه، مربوط به سرمایه‌گذاری ۱۷میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه احداث بازار میوه این شهر است که امیدواریم در صورت عدم بروز مشکل خاصی، شاهد بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری باشیم.

غلامی با تشکر ویژه از همراهی و همکاری مجموعه شورای اسلامی شهر گلدشت در انجام این اقدامات ادامه داد: در حال حاضر در یکی از مناطق شهر نیز پروژه احداث منطقه کارگاهی به منظور انتقال مشاغل مزاحم شهری با ظرفیت بیش از پنجاه دهنه کارگاه در دستور کار قرار گرفته که با توجه به سرمایه‌گذاری شهرداری در بخشی از طرح، این مجموعه نیز به یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداری تبدیل خواهد شد.

استقبال از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های مشارکتی دیگر مطلبی بود که شهردار گلدشت با تاکید بر آن اعلام داشت: بازآفرینی بافت شهری، موضوع بومگردی در نقاطی مانند قلعه‌سفید و تبدیل حمام تاریخی آن به سفره‌خانه یا موزه و ادامه کار در قلعه تاریخی این بخش که مرحله اول بهسازی آن با مشارکت دانشگاه هنر در حال انجام است، از جمله زمینه‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

اشاره به بهره‌برداری از پارک کوهستان گلدشت با مساحت ۲۸ هکتار و هزینه سه و نیم میلیارد تومان در تابستان سال گذشته دیگر موضوعی بود که غلامی با بیان آن اذعان داشت: با این طرح که خواسته ۱۰ساله مردم محسوب می‌شد، علاوه بر رشد سرانه فضای سبز گلدشت از سه متر به بیش از یازده متر و فراهم شدن بستر انجام ورزش‌های مختلف هم‌چون پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی، بخش قابل توجهی از روان آب‌های سطحی شمال شهر نیز مهار شده است.

غلامی به احداث دو دریاچه مصنوعی در بخشی از پارک با ظرفیت حداقل ۶۰میلیون لیتر آب اشاره داشت و بیان کرد: علاوه بر این دریاچه‌ها که امکان انجام ورزش‌های آبی مختلف در آن‌ها وجود دارد، پتانسیل‌های دیگری نیز در این مجموعه مانند پارک ترافیک وجود دارد که در مجموع با استقبال بسیار خوب شهروندان شهرستان و حتی دیگر نقاط استان مواجه شده است.

باغ بانوان گلدشت با مساحت بیش از چهار هزار متر مربع و هزینه اجرا و آزادسازی پنج میلیارد تومان، از جدیدترین پروژه‌های عمرانی افتتاح شده شهرداری این شهر محسوب می‌شود.

مهدی غلامی شهردار گلدشت

مهدی غلامی شهردار گلدشت

سرمایه‌گذاری ۴۷میلیاردی بخش خصوصی در گلدشت