سریال شدن زندگی شهید حججی
سریال شدن زندگی شهید حججی

فارس: مجموعه داستانی «هفتمین نامه جابر» در ۱۰ قسمت به نویسندگی و کارگردانی رسول صانعی درباره زندگی  پاسدار مدافع حرم شهید محسن حججی ساخته خواهد شد. اخیرا تحقیق‌های قبل از نگارش در نجف آباد ، کردستان به عنوان یکی از نقاط ماموریت های اعزامی، سوریه  و اهواز آغاز شده است و تا پایان امسال سریال […]

فارس: مجموعه داستانی «هفتمین نامه جابر» در ۱۰ قسمت به نویسندگی و کارگردانی رسول صانعی درباره زندگی  پاسدار مدافع حرم شهید محسن حججی ساخته خواهد شد.

اخیرا تحقیق‌های قبل از نگارش در نجف آباد ، کردستان به عنوان یکی از نقاط ماموریت های اعزامی، سوریه  و اهواز آغاز شده است و تا پایان امسال سریال مقابل دوربین خواهد رفت. مصاحبه با اعضای خانواده و دوستان شهید دیگر بخش مراحل ساخت فیلم محسوب می شود.

هنوز بازیگر نقش شهید حججی انتخاب نشده ولی در بین گزینه ها بازیگران حرفه ای و غیر حرفه ای وجود دارند. شباهت صدا و چهره در اولویت قرار دارد.

 یکی از داستان‌های سریال به سردار شهید احمد کاظمی بر می گردد و یکی هم جدال دو برادر در جبهه داعش و محور مقاومت را نمایش می دهد.

 به ادعای خبرگزاری فارس، «جابر» نام مستعار  شهید حججی در عملیات ها بوده است. نجف آباد، شهر نجف اشرف و بیابان های نطنز از مکان های در نظر گرفته شده برای فیلم برداری هستند.

نجف آباد نیوز: امیدواریم سرنوشت این سریال همچون «پنجاه قدم آخر» نشود که به جای روایت ماجرای بی نظیر یکی از رزمندگان اطلاعات عملیات لشکر۸ به فیلمی عاشقانه و سبک تبدیل شد.