سلفی حامد زمانی و گروهش با مردم نجف آباد/گشتی در اینستاگرام زمانی و گروهش…
سلفی حامد زمانی و گروهش با مردم نجف آباد/گشتی در اینستاگرام زمانی و گروهش…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛حامد زمانی در پایان اجرای خود در پارک کوهستان،عکسی سلفی با مردم نجف آباد انداخت که آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داد؛وی همچنین در توضیحی که روی عکس گذاشته بود نوشت:”امشب همه چی عالی بود،هوا عالی،مردم عالی،جمعیت سی هزار نفری پر شور و با […]

بCaptureqه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛حامد زمانی در پایان اجرای خود در پارک کوهستان،عکسی سلفی با مردم نجف آباد انداخت که آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داد؛وی همچنین در توضیحی که روی عکس گذاشته بود نوشت:”امشب همه چی عالی بود،هوا عالی،مردم عالی،جمعیت سی هزار نفری پر شور و با شعور و فرهنگ،گروه عالی،برنامه عالی؛یه خاطره سازی قشنگ با مردم نجف آباد…”.

همچنین بیش از ۵۰۰ نفر بر روی این عکس نظر و کامنت گذاشته و حدود پنج هزار نفر نیز عکس را لایک کرده بودند.البته ببخشید که از این لفظ استفاده کردیم،چون هیچ معادل فارسی مناسب برای این کلمه پیدا نکردیم تا آن را به کار ببریم.

Capture

مهدی رفیعی،کنسرت گذار صاحب نام موسیقی کشور که تهیه کنندگی کار های حامد زمانی را نیز برعهده دارد،در صفحه اینستاگرام خود ضمن گذاشتن عکسی از اجرای حامد زمانی در پارک کوهستان نوشت:”همین الآن-کنسرت حامد زمانی-نجف آباد-در حد انفجار…”.

البته عرفان پاشا،نوازنده گروه حامد زمانی نیز از غافله عقب نماند و در صفحه شخصی خود نوشت:”یک اجرای خوب با حامد زمانی عزیز،با مردم مهربون نجف آباد (اصفهان)،مردم پر شور و با شور و فرهنگ #جمعیت سی هزار نفری…”.

Capture4

به هر حال،تعریف و تمجید های مهمانان برنامه و همچنین حضور پر شور مردم را نمی توان چیزی جز همکاری تمام و کمال دو نهاد اجرا کننده مراسم با یکدیگر دانست.