سمنوی نجف آباد باز هم رکورد زد
سمنوی نجف آباد باز هم رکورد زد

مراسم پخت سمنو شب عید در جوار مزار شهدای نجف آباد همانند هفت سال گذشته با پخت نزدیک به دوازده تن سمنو در پانزده دیگ و بازدید بیش از ده هزار نفر از شهروندان از این برنامه باز هم بالاتر از رکوردهای مشابه در دیگر شهرستان های استان و حتی کشور مورد توجه قرار گرفت. […]

مراسم پخت سمنو شب عید در جوار مزار شهدای نجف آباد همانند هفت سال گذشته با پخت نزدیک به دوازده تن سمنو در پانزده دیگ و بازدید بیش از ده هزار نفر از شهروندان از این برنامه باز هم بالاتر از رکوردهای مشابه در دیگر شهرستان های استان و حتی کشور مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این مراسم معنوی که با برگزاری برنامه هایی مانند قرائت دعای کمیل،دعای عهد و برپایی هفت سین های قرآنی،شهدا و جنگ و جبهه نیز همراه بود چهارده دیگ به نام معصومین و یک دیگ نیز به یاد حضرت قمر بنی هاشم (ع) به پخت سمنو اختصاص پیدا کردند.
یکی از مسئولان گروه محبان شهدا به عنوان بانی اصلی برگزاری این برنامه با شکوه ضمن تشکر از همکاری های صمیمانه شهرداری در اجرای این مراسم حضور مردم را نسبت به سالهای گذشته کم نظیر و بسیار بیشتر از پیش بینی های صورت گرفته عنوان کرد.
لازم به ذکر است که برخی از مردم نسبت به پوشش ضعیف این برنامه منحصر به فرد در سطح رسانه های مختلف استان و کشور انتقاد دارند و معتقدند با همکاری مسئولان مختلف می توان این خلا را در سالهای آینده بر طرف کرد.