سهم ۲۲ درصدی واحد نجف آباد در پزشکان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد
سهم ۲۲ درصدی واحد نجف آباد در پزشکان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد

مدیرکل توسعه آموزشی و امور دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، اسامی سه درصد از دانش‌آموختگان رتبه‌های ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری را اعلام کرد. فرهاد ادهمی مقدم با بیان اینکه از مجموع ۸۵۹ نفر دانش‌آموخته رشته پزشکی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۴، در مجموع ۲۷ نفر موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر […]

مدیرکل توسعه آموزشی و امور دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، اسامی سه درصد از دانش‌آموختگان رتبه‌های ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری را اعلام کرد.

فرهاد ادهمی مقدم با بیان اینکه از مجموع ۸۵۹ نفر دانش‌آموخته رشته پزشکی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۴، در مجموع ۲۷ نفر موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر اول تا سوم شدند، گفت: از این تعداد شش نفر از دانش‌آموختگان واحد نجف‌آباد در بین رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب دانشکده پزشکی واحد نجف‌آباد در بین ۱۴ دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پس از دانشکده پزشکی واحد تهران، موفق به کسب رتبه دوم از نظر تعداد دانش‌آموختگان ممتاز شد.

در این فهرست، شریفه بدر رتبه اول، زهرا محمودیان اصفهانی، پریسا سالاری و افروز کارگران دهکردی رتبه دوم و سپیده هادی نجف‌آبادی و اعظم اسفندیاری گله رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همه ساله پس از همگن‌سازی نمرات و ارزیابی کلی وضعیت آموزشی فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی، سه درصد از آنان به عنوان رتبه‌های ممتاز اول تا سوم برای استفاده از امکان شرکت در آزمون دوره تخصصی پزشکی بدون گذراندن طرح خدمت نیروی انسانی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی می‌شوند.

منبع:آنا