سهم پررنگ نجف آباد در تیم ملی اسکیت
سهم پررنگ نجف آباد در تیم ملی اسکیت

ایسنا:احسان حبیب آبادی مربی تیم ملی فری استایل با اشاره به اردوی برگزاری تیم ملی قبل از رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: در این اردو ۸ نفر دعوت شده بودند که از این تعداد ۷ نفر اصفهانی و ۱ نفر همدانی بودند. در واقع پیکره اصلی تیم ملی فری استایل را بازیکنان اصفهان و نجف […]

ایسنا:احسان حبیب آبادی مربی تیم ملی فری استایل با اشاره به اردوی برگزاری تیم ملی قبل از رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: در این اردو ۸ نفر دعوت شده بودند که از این تعداد ۷ نفر اصفهانی و ۱ نفر همدانی بودند. در واقع پیکره اصلی تیم ملی فری استایل را بازیکنان اصفهان و نجف آباد تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه بازیکنان در آمادگی مطلوب به سر می برند، اضافه کرد: روزی سه نوبت تمرین و مسائل تکنیکی و تاکتیکی با این بازیکنان کار می شود. همچنین در کف پوش های مختلف تمرین کرده ایم تا بازیکنان عادت کنند و در مسابقات آسیایی مشکلی پیدا نکنند.
حبیب آبادی ادامه داد: قبل از اعزام به این مسابقات یک اردوی دیگر نیز برگزار خواهیم کرد.
مربی نجف آبادی تیم ملی فری استایل اضافه کرد: ایران در این رشته صاحب سبک و مدعی و احتمال مقام آوری بازیکنان بسیار زیاد است. تایم بازیکنان مان نزدیک به تایم های جهانی است و مطمئنا در رقابت های آسیایی نیز عملکرد خوبی خواهند داشت.
حبیب آبادی در خصوص اصلی ترین رقیبان ایران در این رقابت ها، گفت: چین تایپه، چین و تایوانی ها تیم های خوبی دارند و همیشه در رقابت های جهانی بر روی سکوی قهرمانی ایستاده اند.