سهم ۵۱درصدی موتور در تصادفات نجف آباد
سهم ۵۱درصدی موتور در تصادفات نجف آباد

ایرنا:مسئول امورپایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد گفت:درسه ماه سوم سال جاری تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نجف‌آباد به یک هزارو ۲۳۴ حادثه رانندگی اعزام شدند که ۵۱ درصد از این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران بود. امیر شاه‌ محمدی افزود: در سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۴۴ هزار تماس با ۱۱۵ نجف‌ آباد […]

ایرنا:مسئول امورپایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد گفت:درسه ماه سوم سال جاری تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نجف‌آباد به یک هزارو ۲۳۴ حادثه رانندگی اعزام شدند که ۵۱ درصد از این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران بود.

امیر شاه‌ محمدی افزود: در سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۴۴ هزار تماس با ۱۱۵ نجف‌ آباد برقرار شد و در این مدت فوریت‌های پزشکی این شهرستان ۳هزار و ۸۲ ماموریت انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از مجموع تصادفات در پاییز سالجاری ۶۳۰ مورد مربوط به تصادفات موتورسیکلت‌ بوده است.
وی گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده، هزار و ۸۴۸ مورد غیر ترافیکی با۲۴۴مصدوم و یک هزار و ۲۳۴ مورد ترافیکی با ۹۹۳ مصدوم بوده است.
وی افزود:دراین مدت ۲۱۸ بیمار قلبی ۱۷۸ مصدوم ناشی ازسقوط ۱۱۷ بیمار تنفسی ۷۰ مسمومیت و ۱۶ مورد زنان ازخدمات درمانی اورژانس ۱۱۵ نجف‌آباد بهره‌مند شدند که ازمجموع مسمومیت‌ها ۱۹ مورد مربوط به مسمومیت با منوکسیدکربن با یک نفر فوتی بوده است.
شاه ‌محمدی خاطرنشان کرد: درپاییزامسال تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نجف‌آباد ۳ مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کرد ودر۴ مورد به زنان بارداردرتولد نوزاد خود یاری رساندند.
وی با اشاره به اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنزاسپرینتر ۳۱۵ به فوریت‌های پزشکی نجف‌آباد گفت: نیروهای اورژانس ۱۱۵ این شهرستان درسه ماهه سوم امسال پوشش امداد سلامت بازگشایی مدارس، نماز جمعه، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی را بر عهده داشتند.
وی گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان دارای ۷ پایگاه شامل ۸ واحد عملیاتی و ۴۵ نفر پرسنل است.