سهم ۵۱درصدی موتور در تصادفات نجف آباد
سهم ۵۱درصدی موتور در تصادفات نجف آباد

ایمنا:مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد گفت: در پاییز امسال، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نجف‌آباد به یک هزار و ۲۳۴ حادثه رانندگی اعزام شدند که ۵۱ درصد از این حوادث، مربوط به تصادفات موتورسیکلت بود. امیر شاه‌محمدی با بیان اینکه در سه ماهه سوم امسال ۴۴ هزار و ۵۰۴ تماس با اتاق فرمان […]

ایمنا:مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد گفت: در پاییز امسال، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نجف‌آباد به یک هزار و ۲۳۴ حادثه رانندگی اعزام شدند که ۵۱ درصد از این حوادث، مربوط به تصادفات موتورسیکلت بود.

امیر شاه‌محمدی با بیان اینکه در سه ماهه سوم امسال ۴۴ هزار و ۵۰۴ تماس با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان نجف‌آباد برقرار شد، اظهار کرد: در این مدت، فوریت‌های پزشکی این شهرستان ۳ هزار و ۸۲ ماموریت را انجام داد که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۵۲۳ ماموریت بوده است.
وی افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده، یک هزار و ۸۴۸ مورد غیرترافیکی و یک هزار و ۲۳۴ مورد ترافیکی بود که در این ماموریت‌ها به ترتیب یک هزار و ۲۴۴ و ۹۹۳ مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی از سوی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نجف‌آباد توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

«در این مدت، ۲۱۸ بیمار قلبی، ۱۷۸ مصدوم ناشی از سقوط، ۱۱۷ بیمار تنفسی، ۷۰ مسمومیت و ۱۶ مورد زنان از خدمات درمانی اورژانس ۱۱۵ نجف‌آباد بهره‌مند شدند که از مجموع مسمومیت‌ها، ۱۹ مورد مربوط به مسمومیت با منوکسیدکربن با یک نفر فوتی بوده است.»

«شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: در پاییز امسال، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نجف‌آباد، ۳ مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کرد و در ۴ مورد به زنان باردار در تولد نوزاد خود، یاری رساندند.»