سومین مجلس سلسله نشست های سبک زندگی با حضور حجت الاسلام دهنوی
سومین مجلس سلسله نشست های سبک زندگی با حضور حجت الاسلام دهنوی

در سومین مجلس از سلسله نشست هایی که پنج شنبه هر هفته با موضوع سبک زندگی برگزار می شود، تالار شهروند نجف آباد دیشب میزبان حجت الاسلام و المسلمین حسین دهنوی کارشناس سابق برنامه گلبرگ سیما بود که در آن مهمترین مسائل موثر دراستحکام خانواده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این برنامه […]

در سومین مجلس از سلسله نشست هایی که پنج شنبه هر هفته با موضوع سبک زندگی برگزار می شود، تالار شهروند نجف آباد دیشب میزبان حجت الاسلام و المسلمین حسین دهنوی کارشناس سابق برنامه گلبرگ سیما بود که در آن مهمترین مسائل موثر دراستحکام خانواده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این برنامه که مانند جلسات قبلی آن با استقبال نزدیک به هزار نفر از شهروندان مواجه شده بود،حجت الاسلام دهنوی در سخنانی مواردی مانند اخلاق زندگی زناشویی، روابط بین زن و شوهر، لزوم نگاه محبت آمیز متقابل، اهمیت رعایت اخلاق در خانواده،داشتن ارتباط قوی با فرزندان و عدم تبعیض بین آنها و اهمیت تقویت محبت در کانون خانواده ها به منظور پیشگیری از خدشه دار شدن این بنیان مقدس را مورد بحث قرار داد.
پاسخ دهنوی به هفت سوال مطرح شده از بین دهها سوال کتبی حضار که بیشتر آنها در مورد موضوعات خانوادگی مطرح شده بود نیز بخش پایانی سخنان ۹۰ دقیقه ای وی را تشکیل میداد.

از دیگر برنامه های این شب می توان به اجرای خوب گروه ۲۰ نفره نی نوا از مسجد حضرت ابالفضل اشاره کرد که علاوه بر اولین قطعه خود با نام شهدا که تمام سالن به احترام آن قیام کردند، سه قطعه امام علی (ع)، محمد رسول اله (ص) و نی نوا را نیز اجرا کردند که این امر با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد.
در چهارمین مجلس از این برنامه پنجشنبه هفته آینده از ساعت ۸ و سی دقیقه صبح حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی یکی از کارشناسان برنامه تلویزیونی سمت خدا در سالن شهروند نجف آباد سخنرانی خواهد کرد.

منبع خبر:news.najafabad.ir