سومی دانش آموز سما در جهان
سومی دانش آموز سما در جهان

آنا:دانش‌آموز دبستان دخترانه سما نجف‌آباد موفق شد مقام سوم جهان را در مسابقات نقاشی سازمان جهانی بهداشت(who) کسب کند. این مسابقات در سال ۲۰۱۷ و با شعار مبارزه با افسردگی در سطح دانش آموزان در رده‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال با هدف ارتقای سطح آگاهی در ارتباط با بیماری افسردگی در مصر برگزار شد. […]

آنا:دانش‌آموز دبستان دخترانه سما نجف‌آباد موفق شد مقام سوم جهان را در مسابقات نقاشی سازمان جهانی بهداشت(who) کسب کند.

این مسابقات در سال ۲۰۱۷ و با شعار مبارزه با افسردگی در سطح دانش آموزان در رده‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال با هدف ارتقای سطح آگاهی در ارتباط با بیماری افسردگی در مصر برگزار شد.

تعداد زیادی از دانش آموزان سراسر دنیا و بیش از ۶ هزار نقاشی از دانش آموزان ایرانی در این مسابقات شرکت داشتند که پس از بررسی آثار ارسال شده توسط داوران بین المللی مسابقه، حائزان رتبه از هر گروه به تفکیک انتخاب و در نهایت فاطمه جوانمردی دانش آموز سما نجف آباد توانست رتبه سوم را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۱ سال به دست آورد.

به گزارش آنا، سازمان جهانی بهداشت همه ساله به مناسبت روز جهانی بهداشت و با هدف افزایش توجه و آگاهی عموم مردم و تمرکز اقدامات و فعالیت ها، یکی از موضوعات مبتلابه جوامع را انتخاب می کند. شعار سال ۱۳۹۶ این سازمان به افسردگی می‌پردازد.