سیاه نمایی سایت تابناک برای اوضاع شهر نجف آباد
سیاه نمایی سایت تابناک برای اوضاع شهر نجف آباد

سایت خبری تابناک اخیرا با انعکاس نظر فردی که خود را شهروند نجف آبادی معرفی کرده به تشریح مشکلات موجود در این شهر پرداخته است. با وجود تمامی مشکلات در شهر ما ولی به نظر می رسد فرد مذکور و این سایت در مطلب خود آنقدر سیاه نمایی کرده اند که اگر ما در این […]

سایت خبری تابناک اخیرا با انعکاس نظر فردی که خود را شهروند نجف آبادی معرفی کرده به تشریح مشکلات موجود در این شهر پرداخته است.

با وجود تمامی مشکلات در شهر ما ولی به نظر می رسد فرد مذکور و این سایت در مطلب خود آنقدر سیاه نمایی کرده اند که اگر ما در این شهر نبودیم،تصور می کردیم نجف آباد یک روستای کثیف ،شلوغ و بی در و پیکر است.

در ادامه می توانید متن کامل این نوشته را مطالعه کنید.

 

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.

اینجانب نویسنده این متن از اهالی شهرستان نجف آباد(استان اصفهان)هستم و از شما خواهش دارم و تقاضا می کنم پیگیر مشکلات بسیار زیاد شهرستان نجف آباد با جمعیت ۲۵۰ هزار نفر باشید.

این شهر مشکلات بسیار زیادی دارد و شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ گونه پاسخ گوی این مشکلات نیستند و روز به روز چند مشکل زیر که به انها اشاره میکنم وضعیت بدتری به خود می گیرد.

۱-یکی از بزرگترین مشکلات این شهرستان ،جاده مهم اصفهان -نجف آباد است که روزانه بالای ده هزار خودرو از این جاده مهم عبور میکنند تا به محل کار خود برسند ، ولی این جاده دارای اسفالت بسیار نامناسب است و دارای چاله ها و فرو رفتگی های زیادی می باشد.خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی بسیار قدیمی و غیر مفید هستند.تعداد بسیار زیادی خودرو در طول این جاده برای فروش میوه و کالا پارک کرده اند و موجب تصادفات و ترافیک سنگین می شوند و با وجود اینکه مردم چندین بار از پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری درخواست رفع این مشکلات را کرده اند ولی هنوز این مشکل بزرگ پا برجاست.

۲-با وجود ممنوع بودن ورود مینی بوس به این شهرستان و ساخت ترمینال بزرگ در جنوب شهر برای ایستگاه مینی بوس ها ،باز هم صد ها مینی بوس هروز و هر ساعت به مرکز شهر و خیابان های این شهر می آیند و مسافر جا به جا میکنند که هم باعث آلودگی هوا و هم ترافیک شدید شده است و با وجود اینکه بار ها از راهنمایی و رانندگی درخواست کرده ایم که از ورود این مینی بوس ها جلوگیری کنند ولی هنور بعد از چند سال این مشکل بزرگ وجود دارد و آن ها پاسخ گو نیستند.

۳-وجود تعداد بسیار زیاد موتور سوار در شهر که بدون رعایت هیچ نوع فرهنگ و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث مشکلات زیادی در عبور و مرور و تصادفات زیاد و آلودگی صوتی شده است و حتی زنان و دختران مردم در پیاده رو هایی این شهر از این موتور سوار ها در امان نیستند.اکثر این موتور سیکلت ها از نوع بسیار قدیمی و دوزمانه هستند که موجب آلودگی شدید صوتی و محیط زیست می شوند ولی راهنمایی و رانندگی این شهرستان توجهی به این موضوع ندارد.

۴-وضعیت بسیاربد آسفالت کوچه ها و خیابان های این شهر به قدری نامناسب است که هر سال خودرو های مردم باید بار ها برای تعمیر به تعمیرگاه ها برود و هزینه های بسیار زیادی را مردم باید بپردازند .در هر کوچه و هر خیابان حفره هایی که برای خطوط گاز و آب و تلفن کشیده شده است به صورت غیر استاندارد پر شده و یک گودال بزرگ بوجود آورده است.بارها با مراجعه به شهرداری این مشکل را پیگیری کرده ایم ولی آنها پاسخ گو نیستند.همچنین نظافت کوچه ها و خیابان های این شهر اصلا مورد توجه مسئولان شهرداری نجف آباد نیست.گاهی انقدر زباله در کوچه ها جمع می شود که توده ای از زباله را تشکیل می دهند.

۵-تعداد زیادی منزل مخروبه وجای خانه های قدیمی مخروبه در این شهر به صورت نیمه کاره رها شده است و محلی شده است پر از آشغال و زباله و بروز انواع بیماری ها در این شهر و جلوه بسیار زشتی به این شهر داده است .متاسفانه نه شهرداری نجف آباد و نه صاحبان این املاک پاسخ گوی این وضعیت نیستند و حداقل دیواری جهت پر کردن این منازل مخروبه نمی کشند.

۵-با وجود درخواست بسیار از راهنمایی و رانندگی این شهرستان مبنی بر جلوگیری از پارک خودرو در معابر بسیار کم عرض این شهر ،خودروهای بسیاری هروز در خیابان های تنگ و کم عرض این شهرستان پارک میکنند و با وجود ساخت ۲ پارکینگ بزرگ در سطح شهر ،این مشکل باعث ترافیک بسیار زیادی در این شهر می شود.

۶- این شهرستان با وجود داشتن جمعیت بسیار بالا فقط ۳ کتابخانه کوچک دارد و تعداد باشگاه های ورزشی در آن بسیار کم است.کتابخانه ها و باشگاه های ورزشی این شهرستان بسیار بسیار شلوغ وگاهی غیر قابل استفاده است.با وجود درخواست های بسیاری از شهروندان برای ساخت بیشتر کتابخانه عمومی و باشگاه ورزشی ،شهرداری نجف آباد اصلا به این موضوع توجه ندارد.

ما اهالی این شهرستان از شما خواهش مند هستیم پیگیر مشکلات این شهرستان باشید.

فرستنده: شهروند نجف آبادی