شاعر نجف آباد شایسته تقدیر جشنواره شعر کشوری طراوت شد
شاعر نجف آباد شایسته تقدیر جشنواره شعر کشوری طراوت شد

مریم کرباسی شاعر نجف آباد در اولین جشنواره شعر کشوری طراوت کشور که  به صورت استانی برگزار می شود  دربین بیش از ۲۶۰ هنرمند شرکت کننده از سراسر کشور به عنوان هنرمند شایسته تقدیر انتخاب شد. ورامین – ایرنا – دبیر جشنواره شعر کشوری طراوت ۱۰ نفررا به عنوان افراد برگزیده و ۲۰ نفر نیز […]

مریم کرباسی شاعر نجف آباد در اولین جشنواره شعر کشوری طراوت کشور که  به صورت استانی برگزار می شود  دربین بیش از ۲۶۰ هنرمند شرکت کننده از سراسر کشور به عنوان هنرمند شایسته تقدیر انتخاب شد.

ورامین – ایرنا – دبیر جشنواره شعر کشوری طراوت ۱۰ نفررا به عنوان افراد برگزیده و ۲۰ نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر این جشنواره معرفی کرد.

ˈعلی فرجیˈ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: ابتدا قرار بود که این جشنواره به صورت استانی برگزار شود که با استقبال شاعران و علاقه مندان از سراسر استانها ، هیات علمی، جشنواره را به صورت کشوری معرفی و اجرا کرد.

وی تصریح کرد: ۲۶۰ هنرمند از سراسر، یکهزار ۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد ۳۰ نفر برای مرحله نهایی معرفی شدند.

فرجی افزود: براساس رای کمیته داوران از میان آثار ارسال شده این جشنواره ، ۱۰ نفر به عنوان افراد برگزیده و ۲۰ نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

معاون اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: علی سلیمانی از همدان، فاطمه احمدزاده ، فریبا قیومی زاده، عالیه مهرابی و سیده اعظم جلال زاده از یزد، امیر رسولی از زنجان، عبدالحسین انصاری از هرمزگان، پوراندخت قربانی از قرچک، زهرا شعبانی از خوزستان و علی فردوسی از اصفهان برگزیدگان مرحله نهایی این جشنواره هستند.

وی گفت: همچنین مریم کرباسی نجف آبادی از اصفهان، احمدرضا قدیریان از یزد، رضا نیکوکار از رشت، امین نورالهی از خرم آباد، سارا سادات باختر از کاشان، سیامک سلطانی از آذربایجان غربی، مهدی مهدیزاده از مازندران، خدابخش صفادل از نیشابور، محمد فرخ طلب فومنی از رشت، آرش پورعلیزاده از رشت، صغری سلمانی نژاد از تهران، فاطمه گیلانی از تهران، نوشین نوری از کرمانشاه، افسانه نوری از یزد، مهرداد اسماعیل نژاد از خراسان شمالی، حسین گلچین از شیراز، صدیقه مرادزاده و سید مجید ابراهیمی از ورامین، سید مهدی نژادهاشمی از خراسان شمالی و الهه تاجیک زاده از شهرستان پیشوا به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

فرجی افزود: اجرای نخستین جشنواره شعر طراوت با هدف تشویق جوانان و مردم به حضور در فعالیت های ورزشی و ارتقای سطح سلامت عمومی طراحی شده است.

وی گفت: جشنواره شعر استانی طراوت در موضوعات ورزش، سلامتی، زندگی و نشاط برگزار می شود و هنرمندان و شاعران آثار خود را در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره شعر کشوری طراوت اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه در هتل سپینود ورامین برگزار می شود که در این مراسم از برگزیدگان و شایستگان ، با اهدای جوایز و تندیس تقدیر به عمل خواهد آمد.