شجاعت رهبری، عربستان را مجبور به عقب نشینی کرد
شجاعت رهبری، عربستان را مجبور به عقب نشینی کرد

در فاجعه منا مسئولان عربستانی بدون پذیرش مسئولیت حادثه، با بی توجهی مفقودین و کشته شدگان داغ ملت ایران را سنگین تر کرده بودند که با شجاعت و هشدار صریح رهبری مجبور به عقب نشینی از مواضع قبلی خود شدند. حجت الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در خطبه های این هفته با اعلام […]

در فاجعه منا مسئولان عربستانی بدون پذیرش مسئولیت حادثه، با بی توجهی مفقودین و کشته شدگان داغ ملت ایران را سنگین تر کرده بودند که با شجاعت و هشدار صریح رهبری مجبور به عقب نشینی از مواضع قبلی خود شدند.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در خطبه های این هفته با اعلام این مطلب افزود: این فاجعه اوج بی کفایتی آل سعود در مدیریت مراسم حج را نشان داد و همانگونه که رهبری تاکید کردند، در آینده این موضوع به صورت جدی باید مورد بررسی قرار گیرد تا دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقات تاسف برانگیزی در دنیای اسلام نباشیم.
حسناتی در ادامه با عرض تسلیت به خانواده های داغدار در این مصیبت بیان داشت: عزیزان از دست رفته در این فاجعه بهترین جایگاه را نزد خداوند کسب کرده اند ولی امت اسلامی باید در شرایط موجود، یک بار و برای همیشه بیدار شده و جلوی ادامه سیطره چنین افرادی بر مقدس ترین اماکن مسلمانان را بگیرند و خوشبختانه در شرایط موجود تا حدودی شاهد بیدار شدن ملت های مسلمان در سراسر جهان نسبت به این موضوع مهم هستیم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه عید غدیر خم در اسلام اعلام کرد: بسیاری از مشکلات کنونی جهان اسلام ناشی از عدم شناخت و اجرای مفاهیم والای مربوط به واقعه غدیر خم است و این امر وظیفه ما را در قبال زنده کردن هر چه بیشتر چنین مناسبتی و شناساندن مفاهیم نهفته در آن سنگین تر از گذشته می کند.

منبع:ایمنا