شرکت ۴۵ گروه در جشنواره سرود نجف آباد
شرکت ۴۵ گروه در جشنواره سرود نجف آباد
شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد: در جریان جشنواره سرود «خاک تا افلاک» که به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اسفند ماه امسال برگزار شد، 45 گروه از مساجد شهرستان و برخی دیگر از نقاط استان حضور داشتند.

شرکت ۴۵ گروه در جشنواره سرود نجف آباد

شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد: در جریان جشنواره سرود «خاک تا افلاک» که به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اسفند ماه امسال برگزار شد، ۴۵ گروه از مساجد شهرستان و برخی دیگر از نقاط استان حضور داشتند.

سید حسن لوح موسوی با اشاره به راهیابی ۲۷ اثر به مرحله نهایی جشنواره، ادامه داد:گروه های مدافعان حجاب از کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد مهدیه، رهپویان حسینی نوگلان زینبی از موسسه قرآنی فلاح و گروه مدرسه حکمت به صورت مشترک و  گروه بصائر از هیئت و کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) گلدشت به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را به دست آوردند.

موسوی با اعلام نمایش دو سرود از این جشنواره از سیمای اصفهان، اضافه کرد:هیات داوران، گروه آیه‌های انتظار از کانون فرهنگی و هنری آیه‌های انتظار مهدیه نجف آباد و گروه سرود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مسجد حضرت ابولفضل(ع) روستای حسین‌آباد منطقه مهردشت را به عنوان گروه های شایسته تقدیر معرفی کردند.

اشاره به همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری نجف آباد در اجرای مراسم و اجرای میدانی گروه های منتخب در سطح شهر، دیگر مواردی بود که لوح موسوی با اشاره به آن ها خاطر نشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، معرفی و تجلیل کانون های برتر مساجد و اعضای شاخص آن ها در کنار نشست تعاملی و هم فکری از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

گروه سرود

گروه سرود

شرکت ۴۵ گروه در جشنواره سرود نجف آباد