شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد در نجف آباد برگزار می شود
شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد در نجف آباد برگزار می شود

 ایسنا: رییس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری شصت‌وهفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه تا روز جمعه اول شهریورماه در واحد نجف آباد خبر داد. جواد کفیل با اعلام این خبر، گفت:‌ شصت‌وهفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه تا روز جمعه […]

 ایسنا: رییس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری شصت‌وهفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه تا روز جمعه اول شهریورماه در واحد نجف آباد خبر داد.

جواد کفیل با اعلام این خبر، گفت:‌ شصت‌وهفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه تا روز جمعه اول شهریورماه در واحد نجف آباد با حضور رییس، معاونان و مشاوران دانشگاه آزاد، نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، روسا و دبیران مناطق دانشگاهی و کلیه روسای واحدهای دانشگاه آزاد و مدیران سازمان مرکزی و همچنین مسوولان استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس که همه مدیران ارشد دانشگاه حضور دارند، رییس دانشگاه آزاد برنامه‌ها و سیاست‌های آتی این دانشگاه را اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌ همچنین در این اجلاس معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در مدت شش ماه اخیر می‌پردازند.

رییس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد، گفت:‌ در این اجلاس کارگروه­‌هایی به ریاست معاونان دانشگاه در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و … تشکیل و مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاه در این کارگروه‌ها مطرح و بررسی خواهد شد و گزارش آن به شورای مرکزی ارائه خواهد شد تا در مراسم اختتامیه مطرح و توسط رییس دانشگاه جمع بندی شده و در قطعنامه‌ای بیان شود.

 

انتهای پیام