شعرخوانی یک پدر شهید در نجف‌آباد+فیلم
شعرخوانی یک پدر شهید در نجف‌آباد+فیلم
شهدای نجف آباد: در این فیلم که بهمن67 (به احتمال زیاد روز 22بهمن) در تالار اجتماعات دکتر علی‌شریعتی نجف‌آباد ضبط شده، یکی از شعرا با تخلص «خلیل» که گویا پدر شهید هم هست، به شعرخوانی می‌پردازد.

شعرخوانی یک پدر شهید در نجف‌آباد+فیلم

شهدای نجف آباد: در این فیلم که بهمن۶۷ (به احتمال زیاد روز ۲۲بهمن) در تالار اجتماعات دکتر علی‌شریعتی نجف‌آباد ضبط شده، یکی از شعرا با تخلص «خلیل» که گویا پدر شهید هم هست، به شعرخوانی می‌پردازد.
این شاعر که لهجه‌ای مربوط به استان اصفهان دارد، اولین شعرش را راجع به مقام و جایگاه شهید می‌خواند و شعر دوم را به فرزند شهیدش اختصاص می‌دهد.
در این برنامه که توسط مرحوم محمود اصفهانی (باهنر) ضبط شده، برخی شعرای مشهور کشور مانند مرحوم حمید سبزواری نیز حضور دارند.
از هنرمندان نجف‌آباد نیز اشخاصی مانند محمدعلی سلطانی شاعر شناخته شده و از جمع مسئولان مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس ایزدی امام جمعه وقت نجف‌آباد، در سالن حضور دارند. مجری این برنامه هم محمدابراهیم جمشیدیان مشهور به «لقمان» از چهره‌های قرآنی شناخته شده در شهرستان است که البته در این قسمت دیده نمی‌شود ولی در شعرخوانی‌های بعدی، برای لحظات کوتاهی جلوی دوربین می‌آید.
یکی از قسمت‌های جالب این فیلم، زمانی است که دوربین سراغ حاضرین در سالن می‌رود و چهره‌های زنان، مردان و کودکان حاضر در برنامه را با زیرصدای شعرخوانی نشان می‌دهد.

تصاویر تزیینی است.

 

آیین شب هنر و شعر عاشورای

شعرخوانی یک پدر شهید در نجف‌آباد+فیلم