شهردار منطقه ۳ نجف آباد: فرهنگ سرای خارون نیمه دوم مرداد افتتاح می شود
شهردار منطقه ۳ نجف آباد: فرهنگ سرای خارون نیمه دوم مرداد افتتاح می شود

پایگاه خبری شهرداری نجف آباد: شهرداری منطقه سه نجف آباد از افتتاح فرهنگ سرای خارون در نیمه دوم مردا ماه سال جاری خبر داد. شهردار منطقه سه شهر نجف آباد با بیان این مطلب از پیشرفت و تاریخ بهره برداری اولین و بزرگترین سالن چند منظوره شهرستان خبر داد وبا اشاره به گذشت مدت ۲ […]

پایگاه خبری شهرداری نجف آباد: شهرداری منطقه سه نجف آباد از افتتاح فرهنگ سرای خارون در نیمه دوم مردا ماه سال جاری خبر داد.

شهردار منطقه سه شهر نجف آباد با بیان این مطلب از پیشرفت و تاریخ بهره برداری اولین و بزرگترین سالن چند منظوره شهرستان خبر داد وبا اشاره به گذشت مدت ۲ سال از آغاز عملیات ساخت سالن و محوطه فرهنگسرای خارون گفت: با توجه به پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژهٰ، زمان بهره برداری این مجموعه نیمه دوم مردادماه سال جاری خواهد بود.
وی مساحت سالن و محوطه را نزدیک به ۱۳ هزار متر مربع عنوان کرد که به صورت زیر تفکیک شده است:
داخل سالن هزار متر مربع، با ظرفیت ۸۰۰ نفر؛
پارکینگ با ورودی شرقی و غربی ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع؛
سالن های چند منظوره ی همایش و آمفی تأتر ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع؛
سالن اصلی، لابی و سن ۲۰۰ متر مربع؛
مجموعه پشت سن ۲۰۰ مترمربع؛
سوله های کوچکتر ۷۵۰ مترمربع؛
اتاق فرمان و کنترل ۱۵۰ مترمربع؛
ورودی و سرویس های بهداشتی ۱۷۰ مترمربع؛
پارک، فضای سبز، آلاچیق، استراحتگاه، نمازخانه، مجموعه های فرهنگی از جمله: نمایشگاه، شاهنامه خوانی، بازی کودکان، شطرنج و زمین اسکیت ۸هزار ۸۰۰ متر مربع.
شهردار منطقه سه این فرهنگسرا را دارای بهترین امکانات از لحاظ دوربین های مداربسته، نور، صندلی، دربهای صداگیر، موکت و پرده های از جنس نانو و طراحی شیک و منحصر به فرد در لابی برشمرد و گفت: هزینه های اختصاص یافته در فرآیند تکمیل این پروژه در قرارداد اول پیمانکاری مبلغ ۸۷۵ میلیون تومان و در قرارداد دوم به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان ثبت شده است.
در پایان وی حمایت شهرداری را در بهره برداری این پروژه عنوان نمود و اعلام کرد این فرهنگسرا در اختیار سازمان رفاهی تفریحی شهر نجف آباد قرار خواهد گرفت.