شهردار نجف آباد استعفا داد
شهردار نجف آباد استعفا داد
مسعود منتظری که در شش سال اخیر مسئولیت شهرداری نجف آباد را بر عهده داشته، طی روزهای اخیر با هدف شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را رسما تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

شهردار نجف آباد استعفا داد

مسعود منتظری که در شش سال اخیر مسئولیت شهرداری نجف آباد را بر عهده داشته، طی روزهای اخیر با هدف شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را رسما تقدیم شورای شهر کرد.

ابراهیم ابوترابی رییس شورای اسلامی دوره پنجم شهر نجف آباد با تایید خبر استعفای منتظری گفت: شورا یک هفته وقت دارد که در این خصوص تصمیم گیری کند که این تصمیم به احتمال زیاد موافقت با استعفا خواهد بود. بلافاصله نیز بایستی یک سرپرست برای شهرداری تعیین کرده و بعد از آن وارد فاز انتخاب شهردار جدید شویم.

از جمله مصادیق فعال شدن منتظری برای انتخابات می توان به اقدام پایگاه خبری شهرداری در خصوص اضافه کردن پسوند «نجف آبادی» به نام خانوادگی او در ماه های اخیر اشاره کرد.

جوانی، فرزند و برادر شهید بودن، محبوبیت در بین مردم نجف آباد به دلیل عملکرد موفق این مجموعه در دوران شورای چهارم و پنجم و سابقه مسئولیت در منطقه کرون از جمله برگ های برنده منتظری برای موفقیت در انتخابات پیش رو از حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون است که امسال برای اولین بار به صورت استانی و با شکلی متفاوت برگزار خواهد شد.

منتظری که با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی، معاونت بخشداری کرون و معاونت فرمانداری شاهین شهر و نجف آباد را در کارنامه خود دارد، هشت سال پیش در چنین روزهایی از نامزدی ابوالفضل ابوترابی نماینده دوره های نهم و دهم نجف آباد در مجلس حمایت  کرده بود و همراه او در جلسات مختلف حضور پیدا کرد ولی به نظر می آید در انتخابات دوم اسفند ماه سال جاری، به احتمال زیاد با ابوترابی برای ورود به بهارستان رقابت خواهد کرد.

محمد مغزی قائم مقام شهرداری نجف آ‌باد به عنوان اصلی ترین گزینه برای سرپرستی و شهرداری این شهر مطرح است ولی شورای شهر هنوز اظهار نظر خاصی در مورد شهردار بعدی نجف آباد مطرح نکرده است.

مسعود منتظری

مسعود منتظری

نجف آباد نیوز