شکست  شگفتی ساز تیم فوتبال بانوان نجف آباد در لیگ برتر
شکست  شگفتی ساز تیم فوتبال بانوان نجف آباد در لیگ برتر

شگفتی ساز لیگ برتر فوتبال بانوان مغلوب مهمان صدرنشین خود شد . در حساس ترین بازی هفته پنجم مسابقات فوتبال بانوان دسته برتر باشگاههای کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد تنها نماینده استان اصفهان در این لیگ ، مقابل میهمان قدرتمندش ملوان بندرانزلی در یک دیدار سخت و نزدیک با نتیجه ( ۲ بر […]

شگفتی ساز لیگ برتر فوتبال بانوان مغلوب مهمان صدرنشین خود شد .
در حساس ترین بازی هفته پنجم مسابقات فوتبال بانوان دسته برتر باشگاههای کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد تنها نماینده استان اصفهان در این لیگ ، مقابل میهمان قدرتمندش ملوان بندرانزلی در یک دیدار سخت و نزدیک با نتیجه ( ۲ بر یک ) شکست خورد .
شاگردان شیوا امینی در تیم آینده سازان در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند نایب قهرمان فصل گذشته را زیر فشار قرار دهند اما در نیمه دوم این شاگردان مریم ایراندوست در تیم ملوان بندر انزلی بودند که با استفاده از تجربه و مهارتهای بازیکنان ملی پوش خود با پیروزی از زمین خارج شدند.
افسانه اقبال از روی نقطه پنالتی و پریناز زاد حسینعلی گلهای ملوان بندرانزلی و فرزانه نصر هم تک گل آینده‌سازان میهن نجف آباد را به ثمر رساندند .
آینده سازان میهن نجف آباد با این شکست و یک بازی کمتر ۹ امتیازی ماند و ملوان بندر انزلی با ۵ پیروزی ۱۵ امتیازی شد وجایگاه خود را درصدر جدول تثبیت کرد.
در دیگر بازی امروز هم همیاری شهرداری آذربایجان غربی یک بر صفر مهمانش فولاد نورد کوه سیرجان را مغلوب کرد. سایر بازیهای این هفته از ساعت ۱۵ آغاز شده است.