شکست مدافع عنوان قهرمانی در برابر زنان فوتبالیست نجف آباد
شکست مدافع عنوان قهرمانی در برابر زنان فوتبالیست نجف آباد

آینده سازان نجف آباد ، مدافع عنوان قهرمانی را با شکست بدرقه کرد. در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد در یک دیدار سخت و نزدیک مقابل میهمانش شهرداری بم کرمان یک بر صفر به پیروزی دست یافت. نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل […]

آینده سازان نجف آباد ، مدافع عنوان قهرمانی را با شکست بدرقه کرد.
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد در یک دیدار سخت و نزدیک مقابل میهمانش شهرداری بم کرمان یک بر صفر به پیروزی دست یافت.
نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم این آینده‌سازان میهن نجف آباد بود که روی درخشش فرزانه نصری در دقیقه ۵۶ به گل برتری رسید.
آینده‌سازان با وجود فشار حریف این نتیجه را تا پایان حفظ کرد تا هم اولین شکست شهرداری بم را رقم زده باشد و هم انتقام شکست هفت بر یک برابر این تیم در بازی رفت را گرفته باشد.
شیدا تخشا و مژگان قریشی‌وند از آینده‌سازان در این مسابقه از داور کارت زرد دریافت کردند.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر، شهرداری بم با وجود شکست امروز همچنان با ۳۹ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم‌های ملوان بندرانزلی با ۳۱، پالایش گاز ایلام با ۲۵ و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد نیز با ۲۴ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.