صحبت‌های عزیز جعفری در تودیع شهید کاظمی+فیلم
صحبت‌های عزیز جعفری در تودیع شهید کاظمی+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که پاییز76 در پادگان عاشورا در نجف‌آباد ضبط شده، صحبت‌های عزیز جعفری فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه در مراسم تودیع شهید احمد کاظمی از فرماندهی لشکر8نجف‌اشرف، نشان داده می‌شود.

صحبت‌های عزیز جعفری در تودیع شهید کاظمی+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که پاییز۷۶ در پادگان عاشورا در نجف‌آباد ضبط شده، صحبت‌های عزیز جعفری فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه در مراسم تودیع شهید احمد کاظمی از فرماندهی لشکر۸نجف‌اشرف، نشان داده می‌شود.
در ابتدای این فیلم، شهید کاظمی صحبت کوتاهی داشته و اعلام می‌کند که پس از سخنرانی عزیز جعفری، نکاتی را شرح خواهد داد.
عزیز جعفری در صحبت‌های خود از نیروهای لشکر۸نجف در مسئولیت‌های مختلف به همراه فرماندهی شهید کاظمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل موفقیت این یگان نام برده و ضمن مقایسه ساختار فرماندهی در ارتش و سپاه، تاثیر فرماندهی شهید کاظمی در افتخارهای به دست آمده را حدود ۸۰درصد می‌داند.
هم‌زمان با صحبت‌های عزیز جعفری، چهره نیروهای مختلف لشکر و فرماندهان حاضر در مراسم به همراه پلاکاردهای نصب شده از کلام رهبر انقلاب در توصیف لشکر نشان داده می‌شود.
فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره می‌کند که فقط چند فرمانده لشکر داریم که از ابتدای دفاع مقدس تا آن مقطع تغییر نکرده‌اند؛ مثل شهید کاظمی و شهید حاج قاسم سلیمانی.
تشریح ویژگی‌های شهید کاظمی و معرفی اجمالی محمد پاکپور فرمانده جدید لشکر دیگر مطالبی مورد اشاره عزیز جعفری هستند.

عزیز جعفری

عزیز جعفری

 

صحبت‌های عزیز جعفری در تودیع شهید کاظمی+فیلم