صداقت سرلوحه کار منتخبین شوراهای اسلامی باشد
صداقت سرلوحه کار منتخبین شوراهای اسلامی باشد

خبرگزاری ایمنا: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: صداقت سرلوحه کار منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد. ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، با اشاره به اینکه منتخبین در شوراهای اسلامی با رای خوب و پشوانه خوب مردمی انتخاب شده […]

خبرگزاری ایمنا: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: صداقت سرلوحه کار منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، با اشاره به اینکه منتخبین در شوراهای اسلامی با رای خوب و پشوانه خوب مردمی انتخاب شده اند، اظهار داشت: این پشوانه بالای مردمی آن ها را در خدمت رسانی به مردم موثر است و باید صداقت سرلوحه کار منتخبین شوراهای اسلامی باشد.
وی افزود: منتخبین شوراهای اسلامی در پاسخگویی به نیازهای منطقه خود با مسوولان ادارات و نهادها تعامل داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرداری ها به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارند ساز و کار به گونه ای باشد تا رضایت مردم افزایش و نارضایتی ها کاهش یابد.
وی همچنین با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات ۲۴ خرداد در سراسر کشور و همچنین در دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون گفت: این حضور خوب مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را محقق کرد و این حضور و رای گیری رای مجدد به نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی و تایید آن است.
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پر شور و پر شکوه مردم در انتخابات نتیجه اعتماد مردم به ساز و کار انتخابات در کشور و هر آنچه که دشمنان برای ناامید ساختن و تقلب در انتخاب مطرح می کردند با این حضور مردم توطئه های دشمنان بی نتیجه ماند و مردم صحت انتخابات کشور را تایید کردند.
وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری در دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون به خوبی و در سلامت کامل برگزار شد و تیم اجرا و نظارت بر انتخابات در حفظ و صیانت از آرا تلاش داشتند و کار شمارش آرا نیز از پایان رای گیری آغاز و در شهرستان نجف آباد نیز ادامه دارد.