صعود نجف آباد به جمع ۱۶ تیم برتر جوانان شهرهای کشور
صعود نجف آباد به جمع ۱۶ تیم برتر جوانان شهرهای کشور

علیرضا فرجاد سرپرست جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان شهرهای کشور روز یکشنبه هشتم شهریور ماه گفت: از مجموع ۴۰ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی جشنواره فرهنگی و ورزشی جوانان شهرهای ایران ۱۶ تیم با غلبه بر حریفان خود به مرحله حذفی این دوره از مسابقات راه یافتند و امروز با هم به رقابت می پردازند. […]

علیرضا فرجاد سرپرست جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان شهرهای کشور روز یکشنبه هشتم شهریور ماه گفت: از مجموع ۴۰ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی جشنواره فرهنگی و ورزشی جوانان شهرهای ایران ۱۶ تیم با غلبه بر حریفان خود به مرحله حذفی این دوره از مسابقات راه یافتند و امروز با هم به رقابت می پردازند.
وی تیمهای صعودکننده به مرحله حذفی این دوره از رقابتها را بیجار، شاهرود، برازجان الف و ب، زنجان و کازرون، ساری، فلاورجان، اصفهان، آران و بیدگل، ثامن الحجج(ع) سبزوار و مرودشت، کرمان، قزوین، نجف آباد و ارومیه ذکر کرد.
وی گفت: بر این اساس تیمهای بیجار، ارومیه، شاهرود، نجف آباد، برازجان الف و ب، کرمان و قزوین در سالن شهید بهشتی و تیمهای زنجان، مرودشت، کازرون، ثامن الحجج(ع) سبزوار، ساری، آران و بیدگل، فلاورجان و اصفهان روز یکشنبه در مرحله حذفی در سالن آقامصطفی خمینی مشهد با هم مسابقه می دهند.
بیست و یکمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی هندبال جوانان شهرهای ایران با حضور ۹۰۰ ورزشکار از ۲۸ استان چهارم لغایت یازدهم شهریور ماه جاری در مشهد در حال برگزاری است.
شرکت کنندگان در قالب ۴۰ تیم با هم به رقابت می پردازند، چهار روز ابتدایی این مسابقات مقدماتی است و سپس ۱۶ تیم به مرحله حذفی صعود کردند و هشت تیم به مرحله یک چهارم، چهار تیم به مرحله نیمه نهایی و دو تیم به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

منبع:ایرنا