صنایع را حمایت نمی‌کنند تا زمین بخورند
صنایع را حمایت نمی‌کنند تا زمین بخورند
امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند و مشکل بانک‌ها را مردانه پیگیری و حل کند؛ گاهی صنعت را حمایت نمی‌کنند تا زمین بخورد که خدا نکند این‌ها عمدی باشد.

صنایع را حمایت نمی‌کنند تا زمین بخورند

فارس: حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نجف‌آباد ضمن تبریک سال نو و تسلیت وفات شهادت‌گونه بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) اظهار داشت:  امروز سالروز رحلت زینب کبری است، شیر زنی که عبادت او مثال‌زدنی است و بزرگ‌ترین نعمت خداوند که به انسان‌ها عطا کرده صبر است که این بانوی بزرگوار نمونه بارز اسوه صبر و استقامت بود.

امام‌جمعه نجف‌آباد افزود: اگر می‌خواهید به بالاترین درجات برسید خداوند را قبول داشته باشید؛ ظالمان هرجا و با هر روشی  به جنگ حق بروند در اصل خودشان را به آتش می‌کشند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که دشمنان ما از احمق‌ترین افراد هستند و چیزی که امروز جبهه حق به آن نیاز دارد قامت استوار همانند زینب کبری است.

حسناتی بیان داشت: اول سال است و بیایید باخدا قرار بگذاریم و رضایت  او را ملاک کارهای خود قرار دهیم زیرا رضایت خدا رضایت اهل‌بیت است؛ بکوشیم در همه حال از کسب­ وکار و رفتار گرفته تا ازدواج  یا هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم رضایت خداوند را معیار قرار دهیم و اگر باخدا باشیم خداوند هم در همه موارد یاور ما خواهد بود و جبهه‌های حق در تاریخ  ماندگار خواهند شد.

امام جمعه نجف‌آباد گفت: در سال‌های گذشته سقوط ستم‌گران در منطقه را دیدیم و نمونه‌اش جنگ تحمیلی است که در آن با ایمان و خلوص نیت پیروز شدیم؛ مهم‌ترین دستاورد جنگ پرورش نسل جوان و کارآمد بود و شاگردی می‌کنیم اما حاضر نیستیم تا ابد شاگرد باشیم چون این ملت لایق استادی است و آفرین به جوانان این مرزوبوم که سرمایه‌شان را برای کار و رونق و تولید ملی آوردند.

وی با تولید خوب داشتن در کشور تصریح  کرد: در کشور ما تولیدات خوبی می‌شود اما  چهار نفر سودجو می‌آیند و برای منافع شخصی خود جنس نامرغوب و بی‌کیفیت را وارد می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که بازار منطقه یا جهان را دست بدهیم.

حسانی مطرح کرد: تکلیف دولت در این مورد بسیار مهم است باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند و مشکل بانک‌ها را مردانه پیگیری و حل کند و کارخانه‌ها و واگذاری‌های آن‌ها را به بخش خصوصی درست و اصولی رصد کند و گاهی صنعت را حمایت نمی‌کنند تا زمین بخورد که خدا نکند این‌ها عمدی باشد.

مصطفی حسناتی

مصطفی حسناتی