حمله به بازرس شبکه دامپزشکی نجف آباد
حمله به بازرس شبکه دامپزشکی نجف آباد
بازرس شبکه دامپزشکی نجف آباد که قصد جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی ماهی را داشت، مورد ضرب و شتم و تهدید با سلاح سرد توسط متخلفان قرار گرفت.

حمله به بازرس شبکه دامپزشکی نجف آباد

فاخته :بازرس شبکه دامپزشکی نجف آباد که قصد جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی ماهی را داشت، مورد ضرب و شتم و تهدید با سلاح سرد توسط متخلفان قرار گرفت.

محمد مهدی حسن پور رئیس شبکه دامپزشکی نجف آباد گفت: بازرس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه حین انجام ماموریت و بازدید از مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان، با مشاهده یک خودروی سیار غیر مجاز فروش آبزیان، درراستای انجام وظیفه و حفظ و حراست از سلامت عمومی مردم و تامین امنیت غذایی، با متوقف ساختن خودروی مذکور و بازدید از محموله، توسط متخلفان مورد ضرب و شتم و تهدید با سلاح سرد واقع شد و مجرمان پس از ارتکاب جرم از محل متواری گردیدند.

دامپزشکی نجف آباد

دامپزشکی نجف آباد

وی افزود: پس از پیگیری لازم، گزارش این موضوع بلافاصله، به مراجع ذی ربط ارائه گردید و با همکاری عوامل انتظامی، در کمترین زمان ممکن، خودروی موصوف شناسایی و فرد خاطی با دستور مقام قضایی روانه زندان گردید.

حسن پور تصریح کرد: کارشناسان شبکه دامپزشکی به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان به صورت مستمر و شبانه روز از تمام مراکز تولید، نگهداری و توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می نمایند و در صورت مشاهده هرگونه عرضه غیر مجاز و تخلف بهداشتی که موجب به خطر افتادن سلامت مردم می شود با جدیت با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد در پایان از عموم شهروندان محترم درخواست نمود: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه پاسخگویی دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ گزارش دهند.