طب «خاله اقدس» در نجف آباد
طب «خاله اقدس» در نجف آباد
«شهروند»: سلام.متاسفانه در ایتا گروهی به نام طب اسلامی تشکیل دادند که به شدت به ماسک زدن حمله میکنند و استفاده کنندگان از ماسک را سرسپردگان یهود و سیستم درمانی کشور را عمله ی یهود مینامند.

طب «خاله اقدس» در نجف آباد

«شهروند»: سلام.متاسفانه در ایتا گروهی به نام طب اسلامی تشکیل دادند که به شدت به ماسک زدن حمله میکنند و استفاده کنندگان از ماسک را سرسپردگان یهود و سیستم درمانی کشور را عمله ی یهود مینامند
اسم بیمارستانها را کشتارگاه گذاشته اند و…

هرچه هم به ایشان تذکر میدهند با بی احترامی و با تکفیر کردن منتقدین برخورد میکنند. این جای تاسف دارد. طب اسلامی مورد احترام همه ما است ولی این افراد بجای ترویج آن، باعث دور شدن مردم میشوند.
ضمن اینکه سلامت مردم مسئله تخصصی است و نمیشود براساس اظهارات خاله اقدس و… نظرات علمی در باب سلامت داد؛ اون هم به اسم اسلام مظلوم.
هرچه روحانیون هم تذکر میدهند، بی احترامی میکنند. این چه طب اسلامی است که به روحانیون و کارشناسان اسلام، بی احترامی میکنند؟! حداقل اسم اسلامی و شهر نجف آباد را حذف کنند و بگذارند «طب خاله اقدس»

نجف آباد نیوز: طب ایرانی (سنتی) سال ها است که در سایه سوء تدبیر مسئولان، شاهد ورود مدعیانی بوده که بیشترشان هیچ گونه تحصیلات دانشگاهی مرتبط با پزشکی ندارند و حتی برخی که قصد چاپ کتاب هم داشته اند، از سواد خواندن و نوشتن نیز محروم اند.

متاسفانه همین آشفته بازار باعث شده بسیاری از مردم و مسئولان، دید منفی به طب چند هزار ساله ایرانی پیدا کنند و این در حالی است که چین بیش از ۹۰درصد بیماران کرونایی خود را با کمک و همراهی طب جدید و طب سنتی چین معالجه کرده و توانسته تا حدود زیادی بحران کرونا را پشت سر بگذارد.

هم زمان در ایران به دلایل مختلف، توجه خاصی به طب ایرانی نشد و ایران هم چنان در رده های بالای کشورهای درگیر جهان ایستاده است. طب ایرانی واقعی، پزشکانی هستند که سال ها در دانشگاه های معتبر کشور این رشته را تحصیل کرده اند و حضورشان در کنار کادر فداکار درمان می تواند امکان مهار کرونا را فراهم کند.

مسئولان بهتر است به جای امتحان داروها و نسخه های غربی،شجاعت به خرج داده و یک بار برای همیشه با استفاده از این پتانسیل چند هزار ساله ایرانی، بساط مافیای دارو و درمان کشور را به نفع سلامت مردم جمع کنند.

مقایسه عملکرد ایران و چین در مهار کرونا

مقایسه عملکرد ایران و چین در مهار کرونا

طب «خاله اقدس» در نجف آباد