طلای دانشجوی آزاد نجف آباد در مسابقات آسیایی
طلای دانشجوی آزاد نجف آباد در مسابقات آسیایی

دانشجوی کار‌شناسی رشته تربیت بدنی واحد نجف آباد و عضو تیم ملی کانوپولوی ایران که به همراه این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، با کسب مدال طلا به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد. نادیا احمدی در باره برگزاری مسابقات گفت: رقابت‌های بخش بانوان جوانان برای اولین بار در […]

دانشجوی کار‌شناسی رشته تربیت بدنی واحد نجف آباد و عضو تیم ملی کانوپولوی ایران که به همراه این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، با کسب مدال طلا به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

نادیا احمدی در باره برگزاری مسابقات گفت: رقابت‌های بخش بانوان جوانان برای اولین بار در سطح آسیا برگزار شد و چهار تیم در مسابقات حضور داشتند و تیم ایران توانست با قدرت از سد همه تیم‌ها بگذرد و عنوان قهرمانی را کسب کند. البته نتیجه به دست آمده حاصل کار تیمی و تلاش همه اعضای تیم بود.

احمدی با بیان اینکه سطح فنی این مسابقات بسیار بالا بود، بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم کانوپولوی بانوان جمهوری اسلامی ایران با تیم‌های تایلند، سنگاپور و هنگ‌کنگ همگروه بودیم و با غلبه بر هر سه تیم قهرمان شدیم.

دانشجوی قهرمان واحد نجف‌آباد و عضو تیم ملی کانوپولوی جوانان که بیش از شش سال است در رشته قایقرانی فعالیت می‌کند، بیان کرد: بسیار خوشحالم که تیم ما با قدرت تمام مقام قهرمانی را کسب کرد و در اولین حضورم در مسابقات این موفقیت را به دست آوردم. البته چند دوره در اردو‌ها حاضر بودم اما مسابقات جوانان برگزار نشد و اعزام نشدم.

ملی پوش تیم ملی کانوپولوی جوانان با قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و مسئولان فدراسیون برای همکاری و فراهم‌سازی امکان حضور در این مسابقات اضافه کرد: جا دارد از زحمات دکتر امیری رئیس واحد نجف‌آباد برای اهمیت دادن به ورزش دانشگاهی در واحد نجف‌آباد تشکر و قدردانی کنم.

وی در باره برنامه‌های آینده خود گفت: اکنون پس از مسابقات قهرمانی آسیا منتظر شروع لیگ هستیم تا بتوانم در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی جهان سال آینده حضور داشته باشم و امیدوارم با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و مربیان با سابقه در آینده بتوانم روزهای بهتری را در کانوپولو سپری کنم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و همه تیم‌ها با تمام توان خود پا به عرصه مسابقات گذاشته بودند. کشورهایی مانند هنگ‌کنگ، سنگاپور، تایلند و کره جنوبی از تیم‌های خوب و پر قدرت حاضر در این دوره از مسابقات بودند با این حال، تیم ملی کانوپولوی ایران توانست با اقتدار و پشت سر گذاشتن تیم‌های مدعی قهرمانی، به مدال طلای این مسابقات دست یابد.

منبع:آنا