طمع به دشمن، عین ذلت است
طمع به دشمن، عین ذلت است

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: همان گونه در قضیه برجام اثبات شد، دشمن با وجود انجام تمامی تعهدات ایران همچنان در عمل به وعده های خود تعلل دارد و همین امر کلام معصوم که طمع به دشمن را عین ذلت می داند به اثبات می رساند. «بخشی از واقعیات آمریکای به اصطلاح ابرقدرت در […]

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: همان گونه در قضیه برجام اثبات شد، دشمن با وجود انجام تمامی تعهدات ایران همچنان در عمل به وعده های خود تعلل دارد و همین امر کلام معصوم که طمع به دشمن را عین ذلت می داند به اثبات می رساند.

«بخشی از واقعیات آمریکای به اصطلاح ابرقدرت در مناظرات انتخاباتی اخیر مشخص و اثبات شد که این کشور دارای معضلات گسترده ای در موضوعاتی مانند فقر، فحشاء و فساد سیاسی و اقتصادی است.»
وی ادامه داد: مشخص نیست با وجود این شرایط، چرا عده ای این طور القاء می کنند که مشکلات کشور تنها در تعامل با آمریکا و کوتاه آمدن از ارزش های انقلاب برطرف خواهد شد.
امام جمعه نجف آباد با هشدار نسبت به راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در ایران بیان داشت: خود اروپایی ها اذعان دارند در این مجموعه تلاش خواهند کرد برخی ارزش های انقلابی و اسلامی ایران را تغییر دهند و مطمئنا با شکست تلاش ها برای نابودی نظام ایران، توطئه ها بر تغییر تفکر و ماهیت انقلاب متمرکز شده است.