تایید صلاحیت یک نجف آبادی دیگر برای انتخابات مجلس
تایید صلاحیت یک نجف آبادی دیگر برای انتخابات مجلس

برخی منابع ،لیست افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان که تایید صلاحیت شد را به عنوان لیست غیر رسمی منتشر کرده اند که در میان اسامی منتسب به استان اصفهان،نام علی محمد ایزدی یکی از نجف آبادی های کاندید شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس نیز مشاهده می شود.  البته حسینعلی امیری سخنگوی وزارت […]

برخی منابع ،لیست افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان که تایید صلاحیت شد را به عنوان لیست غیر رسمی منتشر کرده اند که در میان اسامی منتسب به استان اصفهان،نام علی محمد ایزدی یکی از نجف آبادی های کاندید شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس نیز مشاهده می شود.

 البته حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور  دیشب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان اعلام نشده است، اظهار کرد: هرگاه شورای نگهبان اسامی را به وزارت کشور اعلام کند ما هم اسامی را به فرمانداری های سراسر کشور اعلام خواهیم کرد و لیست های منتشر شده صرفا گمانه زنی های رسانه ای است.

این در حالی است که برخی پیش بینی می کنند تعداد نهایی نامزد های تایید صلاحیت شده انتخابات حوزه نجف آباد و تیران و کرون به ۱۰ نفر افزایش پیدا کند.

این اسامی به شرح زیر است:

تهران: محسن مهرعلیزاده، علی مطهری، مرتضی اشراقی، محمد اشرفی اصفهانی، محمود میرلوحی، الیاس حضرتی، محسن رهامی، محمد علی وکیلی، فاطمه مقیمی، جواد اطاعت، پروانه مافی، مرجان کاووسی، مهدی نادمی، مجیدفراهانی، سجادسالک، عباس علیخانی، رسول منتجب نیا

از اصفهان: علی محمد ایزدی، قدرت الله نوروزی، نسرین صحراییان، احمد بخشایش

منبع :http://khabaronline.ir