عملکرد تخیلی در تبلیغات انتخاباتی آقای کاندید
عملکرد تخیلی در تبلیغات انتخاباتی آقای کاندید

یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه نجف آباد،تیران و کرون در بروشور تبلیغاتی خود از اقداماتی به عنوان عملکرد نام برده که هنوز هیچ مصداق عینی نمی توان برای آن در شهر پیدا کرد. در ادامه به بخشی از این موارد با نگاهی نقادانه خواهیم پرداخت: -احداث کشتارگاه صنعتی نجف آباد: این […]

یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه نجف آباد،تیران و کرون در بروشور تبلیغاتی خود از اقداماتی به عنوان عملکرد نام برده که هنوز هیچ مصداق عینی نمی توان برای آن در شهر پیدا کرد.

در ادامه به بخشی از این موارد با نگاهی نقادانه خواهیم پرداخت:

-احداث کشتارگاه صنعتی نجف آباد:
این امر در حالی است که پیگیری ها هنوز برای ساخت کشتارگاه تمام صنعتی نجف آباد،ادامه دارد و حتی یک آجر این پروژه نیز روی هم قرار نگرفته است.

-احداث آرامستان جدید یزدانشهر
عمر آرامستان جدید یزدانشهر حداکثر یک سال است و این امر در حالی است که دوران مسئولیت فرد مذکور حداقل به سه سال قبل باز می گردد.

-پیگیری سیتی سنتر نجف آباد
به این عملکرد در حالی اشاره شده که پروژه مذکور به جز سر و صدای تبلیغاتی زیاد در زمان کلنگ زنی، هنوز هیچ گونه نمود بیرونی پیدا نکرده است.

-احداث تالار شهروند:
لازم به ذکر است که سالن شهروند نزدیک به دو سال پیش با پرداخت حجم انبوهی از بدهکاری های ایجاد شده، به بهره برداری رسیده است.

-آزاد سازی زمین های شمال شهر
چنین عملکردی در حالی ارائه شده، که روند سنگین و پیچیده چنین امری اخیرا در زمان مدیران کنونی شهر به سرانجام رسیده و کار حصار کشی زمین مذکور به تازگی آغاز شده است.

-تجهیز پایگاه آتش نشانی امیر آباد
ساختمان آتش نشانی امیر آباد سالها در زمان همین آقای مسئول، با وجود ساخته شدن به دلیل مشکلاتی به بهره برداری نرسیده بود و در نهایت نزدیک به یک سال پیش با پیگیری مسئولان کنونی آماده بهره برداری شده است.

و چندین مورد دیگر….