عنوان سومی مقاله نویسنده نجف آباد در جشنواره رضوی کشور
عنوان سومی مقاله نویسنده نجف آباد در جشنواره رضوی کشور

مقاله محسن موحدی از نجف آباد با عنوان مقاله حکومت اخلاق مدار بر اساس دیدگاه امام رضا(ع) در هشتمین جشنواره بین المللی امام رضا مقام سوم را از آن خود کرد. امسال هشتمین سالی بود که جشنواره امام رضا(ع) در بخش پژوهش در استان مرکزی برگزار شد و از زمان اعلام فراخوان تا پایان مهلت […]

مقاله محسن موحدی از نجف آباد با عنوان مقاله حکومت اخلاق مدار بر اساس دیدگاه امام رضا(ع) در هشتمین جشنواره بین المللی امام رضا مقام سوم را از آن خود کرد.
امسال هشتمین سالی بود که جشنواره امام رضا(ع) در بخش پژوهش در استان مرکزی برگزار شد و از زمان اعلام فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار ۱۷۳ مقاله پژوهشی در محورهای مشخص شده ذیل عنوان اخلاق و آداب رضوی به دبیرخانه جشنواره واصل شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین شاکری صبح امروز در مراسم اعلام اسامی برگزیدگان این جشنواره اظهار کرد: ۱۲ سال متوالی است که با برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فضای سراسر کشور آکنده از عطر رضوی شده است.

وی افزود: تمامی مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری حضرت امام رضا(ع) تلاش کردند که در طول این سال‌ها آنگونه که شایسته و بایسته مقام این امام همام است فضای کشور را آکنده به شمیم این امام عزیز و ائمه معصوم(ع) کنند که این جای بسی تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جشنواره امام رضا(ع) علاوه بر داخل کشور همزمان در۴۴ نقطه جهان نیز برگزار می‌شود تصریح کرد: این مهم زمینه ترویج فرهنگ رضوی و گسترش آن در سراسر جهان را به خوبی فراهم کرده است، مراسم اختتامیه این جشنواره که همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در کنار مرقد نورانی ایشان برگزار می شود بار دیگر افرادی که در حوزه فرهنگی ولایت‌مداری و هدایت کشور در شاخه‌های مختلف فرهنگی، هنری و پژوهشی در سراسر سال فعالیت می‌کنند خوش درخشیده و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در‌بیاورند.

شاکری با اشاره به مقالات برگزیده این دوره گفت: پس از داوری آثار ارسالی توسط داوران که هر یک متخصص این حوزه بوده‌اند ۸ مقاله پذیرفته شد که به‌زودی در قالب کتاب جشنواره به چاپ می رسد و به همراه نرم‌افزار جشنواره در اختیار فرهنگیان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.