افتتاح پایگاه بسیج شهیده مرادی و کانون بسیج مهندسی کشاورزی  نجف آباد
افتتاح پایگاه بسیج شهیده مرادی و کانون بسیج مهندسی کشاورزی  نجف آباد

در ایام اله دهه فجر، پایگاه ویژه خانواده های سپاه با عنوان پایگاه شهیده رضوان مرادی و هم چنین کانون بسیج مهندسی کشاورزی با همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، در محل ساختمان شهید محلاتی این شهرستان افتتاح شد. در دومین روز از در سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام […]

در ایام اله دهه فجر، پایگاه ویژه خانواده های سپاه با عنوان پایگاه شهیده رضوان مرادی و هم چنین کانون بسیج مهندسی کشاورزی با همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، در محل ساختمان شهید محلاتی این شهرستان افتتاح شد.

در دومین روز از در سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، پایگاه مقاومت بسیج خانواده ویژه همسران و دختران پاسدار ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و هم چنین کانون بسیج مهندسین کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرماندهی سپاه ناحیه نجف آباد در محل ساختمان شهید محلاتی افتتاح شد.

سرهنگ حسین آقایی در مراسم افتتاحیه گفت: ایجاد نخستین پایگاه مقاومت بسیج ویژه خانواده ها یک حرکت نو در سطح استان اصفهان است و این پایگاه از لحاظ ماهیت ساختاری و شکلی زیر نظر حوزه مقاومت است و تنها پایگاهی است که تمام شهرستان را پوشش می دهد و ویژگی اصلی این پایگاه اختصاص آن به همسران و دختران پاسدار شهرستان نجف آباد است.

وی در ادامه بیان داشت: این پایگاه به نام یکی از شهدای انقلاب، شهیده رضوان مرادی نامگذاری شده است، و بدینوسیله سرکار خانم انتشاری به عنوان فرمانده پایگاه معرفی می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد پیرامون کانون بسیج مهندسین کشاورزی نیز گفت: از بیانات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، رویکرد اقتصاد مقاومتی است و یکی از حلقه های مفقوده در تشکل های بسیج، بخش کشاورزی است که می توان با رونق آن به صورت تخصصی و جهادی با روحیه بسیجی، کشور را از بحران ها و تهدیدها نجات داد.

وی درباره ضرورت تشکیل چنین کانونی نیز افزود: یکی از استراتژی های دشمن برای نفوذ تک محصولی بودن اقتصاد کشور است که همانند شیشه شکسته ای بسیار نفوذپذیر است و یکی از لایه های اقتصاد هر کشور بخش کشاورزی آن است که باعث نفواذناپذیری دشمن خواهد شد و این کانون که هم بر مبنای علم و هم تجربه است تشکیل شده از مهندسین کشاورزی و کشاورزان باسابقه هر منطقه در کل شهرستان است و آقای سعادت کاظمی به عنوان فرمانده این کانون معرفی شد.

منبع خبر: rasanews.i