فرار بانوان فوتبالی نجف آباد از شکست در دقیقه ۹۲
فرار بانوان فوتبالی نجف آباد از شکست در دقیقه ۹۲

تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان مهین نجف‌آباد با گل دقیقه ۹۲ مژگان قریشی‌وند از شکست برابر ملوان بندرانزلی گریخت. در مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد از ساعت ۱۰ صبح امروز و در ورزشگاه رسالت این شهر میزبان ملوان بندرانزلی بود. نیمه اول این مسابقه درحالی به پایان […]

تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان مهین نجف‌آباد با گل دقیقه ۹۲ مژگان قریشی‌وند از شکست برابر ملوان بندرانزلی گریخت.

در مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد از ساعت ۱۰ صبح امروز و در ورزشگاه رسالت این شهر میزبان ملوان بندرانزلی بود.
نیمه اول این مسابقه درحالی به پایان رسید که ملوان با گل سارا قمی از حریف صدرنشین خود پیش افتاده بود. درحالی که این نتیجه تا پایان وقت‌های معمول مسابقه نیز پابرجا مانده بود، آینده‌سازان میهن در دقیقه ۹۰+۲ و با گل مژگان قریشی‌وند بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.
این نتیجه تا به صدا درآمدن سوت پایان این مسابقه پابرجا ماند تا آینده‌سازان اصفهان همچنان بدون شکست باقی بماند. البته نماینده اصفهان در این مسابقه صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که الهام فرهمند نتوانست آن را تبدیل به گل کند.
افسانه احمدی‌منش سرپرست بانوان آینده‌سازان میهن در گفتگو با ایمنا در مورد این مسابقه اظهار داشت: ما در این دیدار کاملاً سوار بر بازی بودیم و توپ در بیشتر دقایق مسابقه روی دروازه ملوان بود اما متأسفانه ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.
وی افزود: به جرأت می‌توانم بگویم که ملوان در این مسابقه فقط یک موقعیت داشت و همان هم تبدیل به گل این تیم شد. از طرف دیگر داوری این مسابقه هم بسیار بد بود و داوران در آفسایدگیری بسیار پراشتباه بودند.

منبع:خبرگزاری ایمنا