“فرجام” عاشورایی از شنبه روی صحنه می رود
“فرجام” عاشورایی از شنبه روی صحنه می رود

نمایش عاشورایی “فرجام” به عنوان آخرین اثر هنری گروه نگاه انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد از شنبه هفته آینده پانزدهم آذر ماه با نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی میثم طاهری در محل بنیاد فرهنگی آیت اله خامنه ای به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش که با حمایت […]

نمایش عاشورایی “فرجام” به عنوان آخرین اثر هنری گروه نگاه انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد از شنبه هفته آینده پانزدهم آذر ماه با نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی میثم طاهری در محل بنیاد فرهنگی آیت اله خامنه ای به روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش که با حمایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و شورای شهر جهت علاقه مندان نمایش داده خواهد شد علاوه بر حضور عباس نجفی،سعید مصطفایی و اعظم نادری به عنوان سه بازیگر اصلی، در کنار پروین عباد طراح و مدیر صحنه فعالیت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در این نمایش که با تقبل هزینه بلیط آن توسط شورای شهر به صورت رایگان برای عموم شهروندان اجرا می شود علاوه بر منشی گری صحنه توسط سعیده سورانی و طراحی چهره پردازی فاطمه منتظری، داود مصطفایی نوازنده نی و ابراهیم قنبری به عنوان دف زن گروه را همراهی خواهند کرد.

این نمایش عاشورایی به سرنوشت دو تن از قاتلین امام حسین در حدود شش سال پش از واقعه می پردازد که در آن مقطع به عنوان تاجر در یکی از روستاهای حوالی مدائن پنهان شده اند.

کار آماده سازی این حرکت نمایشی نزدیک به پنجاه روز طول کشیده و با تایید شورای نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده اکران عمومی شده است.

منبع خبر: najafabadnews.ir