فرمانداری نجف آباد به فرمانداری ویژه تبدیل شد
فرمانداری نجف آباد به فرمانداری ویژه تبدیل شد

خبرگزاری ایمنا: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از تابلوی فرمانداری نجف آباد به عنوان فرمانداری ویژه رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، فرماندار نجف آباد در این آیین اظهارکرد: فرمانداری ویژه ارمغان دولت دهم به مردم نجف آباد است که امروز با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان […]

خبرگزاری ایمنا: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از تابلوی فرمانداری نجف آباد به عنوان فرمانداری ویژه رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، فرماندار نجف آباد در این آیین اظهارکرد: فرمانداری ویژه ارمغان دولت دهم به مردم نجف آباد است که امروز با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان انجام شد.
سیروس محمودی افزود: پیش از این نیاز بود که جایگاه اداری شهرستان نجف آباد در سطح استان ارتقا یابد که خوشبختانه امروز این امر محقق شد.
وی از خدمات ویژه استاندار اصفهان، امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی برای تحقق این خواسته مردم تشکر کرد.
فرماندار نجف آباد تصریح کرد: انتظار داریم که ملزومات فرمانداری ویژه نیز ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه برخی از ادرات این شهرستان از رییس به مدیرکلی ارتقا خواهند یافت، افزود: این موضوع موجب می شود تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم این منطقه ارایه شود.
نسرین سلطان خواه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به نمایندگی از رییس جمهوری در دور چهارم سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان روز چهارشنبه وارد شهرستان نجف آباد شد.
وی امروز با دو خانواده شهید این شهرستان دیدار و بعد از آن در جلسه شورای اداری نجف آباد حضور خواهد یافت