فرمانداری ویژه نجف آباد معاون ندارد
فرمانداری ویژه نجف آباد معاون ندارد

خبرگزاری ایمنا: تقریبا پس از برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در نجف آباد،فرمانداری این شهرستان که تنها چند ماه قبل از آن موفق به ارتقاء به جایگاه فرمانداری ویژه شده بود تا این لحظه از داشتن معاون عمرانی و برنامه ریزی و معاونت سیاسی اجتماعی محروم مانده است. به گزارش خبرنگار ایمنا  از نجف […]

خبرگزاری ایمنا: تقریبا پس از برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در نجف آباد،فرمانداری این شهرستان که تنها چند ماه قبل از آن موفق به ارتقاء به جایگاه فرمانداری ویژه شده بود تا این لحظه از داشتن معاون عمرانی و برنامه ریزی و معاونت سیاسی اجتماعی محروم مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا  از نجف آباد پس از انتخاب اعضای جدید شورای شهر این شهرستان مسعود منتظری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری که با بازگشتش این جایگاه را بار دیگر احیاء کرده بود به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های مورد نظر شورا جهت تصدی مسئولیت شهرداری نجف آباد مورد توجه قرار گرفت و با نهایی شدن این انتخاب تا کنون برای این معاونت شخصی معرفی نشده است.

بابک ایرانپور معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری نجف آباد نیز دومین مسئولی بود که با حضور در صحنه رقابت های انتخاباتی شوراها و راه یافتن به عنوان منتخب مردم مبارکه،  تنها چند ماه پس از انتصاب به این مسئولیت از فرمانداری ویژه این شهرستان به مبارکه زادگاه خود بازگشت ولی تاکنون در این سمت نیز فرد دیگری جایگزین نشده است.

البته ایرانپور در حال حاضر با استفاده از قانون جدیدی که به نمایندگان مجلس اجازه استفاده از پنج نفر از کارمندان و کارشناسان دولت در مجموعه دفتر منتخبین مردم را می دهد، در دفتر برادر خود به عنوان نماینده مردم مبارکه مشغول به کار شده است.

به نظر می رسد انتظار برای تغییر فرماندار ویژه نجف آباد که جایگاه معاونت استاندار را نیز یدک می کشد، به عنوان مهمترین دلیل عدم معرفی معاونین جدید دومین فرمانداری ویژه استان پس از کاشان به شمار آید ولی این بلاتکلیفی مطمئنا صدمات و زیان های جبران ناپذیری را در این برهه حساس به شهرستانی مانند نجف آباد با شاخص هایی منحصر به فرد در سطح کشور وارد خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در طول سالهای اخیر مدیران بومی نجف آباد به دلایل مختلف امکان خدمت در زادگاه خود را پیدا نکرده اند و بیشتر آنها در حال حاضر خارج از این شهرستان پست های حساسی را اداره می کنند که در صورت تعامل بهتر مسئولان می توان از پتانسیل های موجود در این زمینه استفاده بهتری کرد.