فرماندهان فتح خرمشهر در نجف آباد دیدار تازه می کنند
فرماندهان فتح خرمشهر در نجف آباد دیدار تازه می کنند

خبرگزاری ایمنا: لشگر زرهی ۸ نجف اشرف نجف آباد که در تاریخ دفاع مقدس از آن به عنوان یکی از موثر ترین نیروها در فتح خرمشهر یاد می شود، امروز شاهد گردهمایی فرماندهان گردان و گروهان این لشگر در مقطع عملیات بیت المقدس خواهد بود. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این مراسم […]

خبرگزاری ایمنا: لشگر زرهی ۸ نجف اشرف نجف آباد که در تاریخ دفاع مقدس از آن به عنوان یکی از موثر ترین نیروها در فتح خرمشهر یاد می شود، امروز شاهد گردهمایی فرماندهان گردان و گروهان این لشگر در مقطع عملیات بیت المقدس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این مراسم که از اولین ساعات صبح آغاز خواهد شد، بسیاری از فرماندهان که پس از پایان سالهای جنگ و حماسه کمتر فرصت تجدید خاطرات خود را پیدا کرده بودند، با گردهمایی خود ضمن بازگویی مجدد حماسه سازی نیروهای این لشگر همیشه پیروز به تشریح برخی موضوعات مرتبط با این عملیات خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که نجف آباد در هفته آینده نیز شاهد بزرگترین گردهمایی رزمندگان سالهای دفاع مقدس این شهرستان در محل حسینیه فاطمه الزهرا همزمان با شب مبعث پیامبر اکرم و در راستای آماده کردن هر چه بیشتر فضای این شهر جهت برگزاری اجلاسیه کشوری شهدا در مهر ماه خواهد بود.

برخی منابع آمار رزمندگان شهرستان نجف آباد در سالهای دفاع مقدس را بیش از ۲۴ هزار نفر عنوان کرده اند و یکی از اهداف این گردهمایی بزرگ نیز ثبت دقیق این تعداد و اطلاعات مربوط به آنها به شمار می آید.