فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد تغییر کرد
فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد تغییر کرد
ایرنا: در مراسمی که پیش از ظهر دیروز به میزبانی سالن اجتماعات خیریه قمر بنی هاشم برگزار شد، محمد رضا خدادوست از فرماندهی نیروی انتظامی نجف آباد تودیع شد و محمد حسین باباکلانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان معارفه شد.

فرمانده نیروی انتظامی نجف آباد تغییر کرد

ایرنا: در مراسمی که پیش از ظهر دیروز به میزبانی سالن اجتماعات خیریه قمر بنی هاشم برگزار شد، محمد رضا خدادوست پس از سه سال از فرماندهی نیروی انتظامی نجف آباد تودیع شد و محمد حسین باباکلانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان معارفه شد.

بابا کلانی پیش از این فرمانده انتظامی شهررضا بوده ولی از مقصد بعدی مسئولیت خدادوست یا بازنشستگی او چیزی در خبر ذکر نشده است.

در این برنامه که با حضور مدیران شهرستان همراه بود، مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی شهرستان در سخنانی گفت: پارسال چهار هزار قاچاقچی به همراه ۱۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق دستگیر و تحویل مقام های قضایی استان شده اند. همچنین حدود ۴۰۰ تن کالای قاچاق کشف شده معدوم شد و حدود ۷۰۰ انبار بزرگ کالا برای کنترل و نظارت شناسنامه دار شد.
وی ادامه داد: در این مدت بیش از هزار و ۴۰ باند سرقت در استان شناسایی و دستگیر و ۱۶۷ میلیارد تومان اموال سرقت شده کشف شد.
حدود ۳۴ تن انواع مواد مخدر نیز در استان کشف شد که رکوردی بی سابقه برای استان به شمار می رود و در این راه یکی از افسران ارزشمند نیروی انتظامی به شهادت رسید.

تودیع فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

تودیع فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

نجف آباد نیوز